Buna ziua,
Datorita unor grave probleme financiare si sentimentale nu mai pot dormi, cand incerc sa adorm la gandesc incontinuu la probleme, aceasta stare ma chinuie cu adevarat, in general sunt extrem de trista si am adevarate crize de nervi din orice, pur si simplu simt ca cedez,. La sfatul medicului de familie am luat magne B6 si spirulina, fara efect, apoi mi-au fost recomandate niste produse pe baza de plante : vagyostabil , remotiv sau stresclin. Am luat vagyostabil cate 3 pe zi( de o saptamana) si pot spune k sunt mai calma, nu mai zbier la toata lumea, dar tot nu ma pot abtine sa ma gandesc la probleme si in general sunt foarte trista, parca mi-ar veni sa plang nonstop desi sunt aparent calma. Nu am momentan posibilitatea sa ajung la psiholog sau psihiatru.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Depresie"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (25)
ochi negri (acum 12 ani)
Mai intai ar trebui sa faci cumva sa elimini stresul din viata ta .Dar cum asta nu-i asa usor,trebuie sa-ti faci singura o analiza a ceea ce traiesti,sa pui in balanta cele bune cu cele mai putin bune si sa incerci sa vezi si partea buna a lucrurilor.Exista o lege a compensatiei in toate,nu poate fi la infinit numai ''''rau''''.,vine si acel ''''bine '''' pe care il dorim cu totii.Inconjoara-te de oameni optimisti,fii sigura ca sta in puterea ta sa nu mai fi trista.Nu cauta singuratatea,nu-i benefica.Roaga-te lui Dumnezeu,asa cum stii si atat cat poti,ai grija de tine...Poti sa faci si un control endocrinologic in cazul in care continui sa te simti rau...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de ochi negri
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de ochi negri
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Mihaela22120678 (acum 12 ani)
Daca nu puteti ajunge la psihiatru nu puteti lua un tratament mai puternic, care v-ar putea ajuta mai mult. In cazul dvs ca s-ar indica niste anxiolitice pe care sa le luati doar la nevoie, dar acestea se dau numai cu reteta, de ex Xanax sau altul din grupa lui... poate incercati macar sa ajungeti la neurologie, ca si acolo ar putea sa va dea asa ceva... sanatate!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Mihaela22120678
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Mihaela22120678
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
nmary (acum 12 ani)
buna eu iti recomand sa iei valeriana in capsula naturala sera numai ,eu de cate zile o folosesc si ma simt mai bine si treb sa fi fffffffffffffffff tare si sa gindesti un pic pozitiv ,ca sint altii in situatii mai grele decat al nostru cred si asa este .multa sanatate
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de nmary
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de nmary
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
nmary (acum 12 ani)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de nmary
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de nmary
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
nmary (acum 12 ani)
buna eu iit recomand sa iei valeriana capsula naturala ,numai sera una pt ca o folosesc si eu si ma simt fff bine pot sa dorm si ma simt mai bine si treb sa fiii ffffffffff puternica si sa gindesti un pic pozitiv ca sant altii in situatii mai grele decit al nostru multa sanatate
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de nmary
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de nmary
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
alina (acum 12 ani)
buna ai putea sa incerci sedatiff pc cite 2 de trei ori pe zi sint foarte bune
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
hulearxn (acum 12 ani)
Incearca sa iti gasesti resursele tale,sa patrunzi in interiorul tau,sa fi constienta ca lumea nu se opreste in loc pentru durerea ta,ci tu trebuie sa te salvezi,ce varsta ai?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de hulearxn
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de hulearxn
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
nmary (acum 12 ani)
buna corect ai dreptate sper ca d-na la care am rasp sa fie ffff puternica sa merga mai departe asa cum fac si eu si toata lumea
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de nmary
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de nmary
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Diana (acum 12 ani)
Daca ai asigurare medicala, ar fi bine sa mergi la un psihiatru, altfel s-ar putea ca lucrurile sa se inrautateasca.
Cred ca nu-ti trebuie un tratament foarte agresiv, asa ca, ai grija la cine mergi!
Daca nu-ti permiti sedinte de psihoterapie, incearca sa te ajuti citind pe site-uri de profil si, astfel, sa gasesti resurse in tine pentru a face situatiei prin care treci. Cu un specialist ar fi ma util, dar nu toti ne putem permite asta.
Atentie! Nu te autotrata cu medicamente de sinteza (exemplu Sanax) la sfatul prietenilor ! Orice astfel de tratament se face sub supraveghere medicala. Introducerea si eliminarea lor, din organism ,se face cu grija, caci altfel lucrurile pot scapa de sub control.
Iti doresc multa sanatate si sa depasesti momentele grele!
Diana
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
daniela (acum 12 ani)
si eu am avut aceeleasi probleme ca si tine probleme familiare si neintelegeri in viata de cuplu si am tinut in mine nu am spus la nimeni in timp am inceput sa pling cu si fara motiv depresia sa agravat si in final am ajuns la psihiatru,am stat 14 zile la timisul de sus la sanatoriu am primit medicamentatie si acasa,toti ma ocrotesc acum si ma protejeaza dar starea aceea tot o am trebuie sa ne vedem de sanatate si sa ne impune noi ce e mai bine pt noi i-ti recomand pe d-na doctor ilea ioana din brasov este super doctorita si eu am numai cuvinte de lauda la adresa ei poti gasi nr de telefon de la timis pe internet si are si cabinet privat te pup sper ca o sa mai vb id meu este [email protected] sanatate multa
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Nirolf (acum 12 ani)
Sfatul meu: dupa ora 6 (sau 7, 8) seara, da-le incolo (era sa zic ceva URAT) de probleme, TV-ul lasa-l inchis, ca oricum numa probleme "turuie" si el, fa ceva activitate fizica, asculta niste muzica veche pe youtube, haddaway, corona, snap, 2unlimited sau alte de-astea, sau ce muzica ascultai tu cand mergeai prin cluburi sau discoteci, danseaza pe asta pana curg 7 rauri de sudoare pe tine, fa un dus si apoi cand te bagi in pat ia o carte, citeste din nou "vicontele de bragelone" sau "pentru cine bat clopotele" sau alta carte pe care ai citit-o, sau citeste o carte noua. Duminica ai program? Poate strecori si biserica printre alte activitati, sau citeste macar 1-2 ori pe saptamana cate putin din Biblie, poate din cartile evanghelice sau din epistole?
medicamentele, oridecare or fi ele, naturiste sau nu, doar te vor face sa depinzi mai mult de ele si ajutorul lor va fi tot mai mic, singura care te poti ajuta pe tine esti tu, daca vrei mintea ta poate face miracole, totul este sa nu te lasi.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Nirolf
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Nirolf
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
probiolife.ro (acum 12 ani)
Problemele cu care va confruntati v-au adus in stare depresiva,anxioasa.
Va recomandam produsul NONI 60 ML PE ZI timp de minim 3 luni , a adus clientilor nostrii linistea sufleteasca, iar starile de panica au disparut si binenteles insomniile au disparut din primele zile.Produsele naturiste nu dau dependenta !
Ne puteti suna la 0761-765447 sau gasiti produsul aici ww.probiolife.ro
Multa sanatate !
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
cristina (acum 12 ani)
intdreapta-ti privirea catre cer si striga-L pe Dumnezeu,doar EL iti poate da pacea de care ai nevoie
Ps50: 15 "Cheamă-Mă în ziua necazului, şi Eu te voi izbăvi, iar tu Mă vei proslăvi!".Si eu am foarte multe datorii ,sunt pe cale sa mi se ia casa ,dar am strigat catre EL si mi-a adus pacea.AJUTORUL SI PACEA de care ai nevoie doar de la EL poate sa vina,trebuie doar sa il chemi si sa te lasi de toate faptele tale murdare,sa te caiesti si El te va izbavi.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
mc (acum 12 ani)
cati ani ai ? ai nevoie de dragoste , gaseste-ti un prieten cu care sa impartasesti totul , distreaza-te , iubeste si lasa-le naibii de pastile.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Natalia (acum 12 ani)
Buna! Si eu de curind m-am confruntat cu aceesi problema.Pot zice ca practic nu dormeam deloc si eram stresata, nervoasa tot timpul.Eu, care de obicei sunt o fire foarte calma,ajunsesem sa tip si sa ma enervez fara motiv, pur si simplu nu-mi puteam controla actiunile. Plus la asta, aveam asa o indispozitie si o stare de ameteala toata ziua.La sfatul mamei, am apelat la un medic neurolog.Mi-a prescris doamna doctor 2 preparate, foarte inofensive...si vreau sa zic ca acum sunt mult mai bine.Am lasat plinsul si sunt foarte calma.Va sfatuiesc sa rezolvati problemele din start, pentru ca apoi este mai dificil...Succes!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
alice939 (acum 12 ani)
Multumesc pt raspunsuri, tot nu am reusit sa rezolv problema cu somnul,am incercat si ceaiuri si pastile din plante, in ultimele 3 zile am dormit 5 ore in total asa ca maine ma duc la medicul de familie sa imi recomande un neurolog sau psihiatru. Oricum obosita fizic nu ma simt, dorm 2 ore si ma trezesc fresh de parca si fi dormit 10, dar psihic cedez.
P.S. am 24 de ani.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de alice939
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de alice939
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Grasu Doina MPsih. Grasu Doina este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Draga Alice,
Dupa cum ai spus si tu la inceput, datorita framantarilor, ingrijorarilor somnul se instaleaza foarte greu. Pentru a putea sa adormim avem nevoie sa ne deconectam de la probleme, sa putem simti o stare de relaxare ce este propice somnului. Altfel, cu cat ne framantam mai mult, cu atat indepartam somnul. Stiu ca nu este usor, mai ales cand treci prin niste situatii de viata dificile. Este bine daca ai ajuns la o consultatie la un specialist psihiatru. Medicatia te poate ajuta, insa de preferat este sa elimini cauzele acestor stari atat de suparatoare. Impreuna cu un specialist psiholog poti invata ce sa faci in situatii similare, in situatii problematice de viata. Altfel, este posibil sa ajungi iar sa te confrunti cu stari de agitatie, nervozitate atat de suparatoare, ce pot afecta somnul si alte aspecte din viata ta.
Cu speranta ca ti-am putut fi de ajutor, iti doresc multa sanatate!
Cu multa caldura,
Psihoterapeut Doina Grasu
0735.884.106
[email protected]
www.psihosolutii.ro