Am o fata de 15 ani care nu este preocupata deloc de scoala si de nici o activitate familiala in schim fabuleaza foarte mult spune povesti cum ca ar cunoaste anumite persoane foarte bine si a devenit obsesiva cu diverse persoane vazute la televizor si o mai intereseaza sentimentele fata de parinti si este depresiva
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Depresia"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (6)
Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua,
Diagnosticul de depresie este pus de un medic psihiatru? Daca nu, va recomand sa o vada un psihiatru cat puteti de repede.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Roxana Olaru
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Roxana Olaru
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Depresie.
Inscrie-te aici!
Advertisement
simona5488316 (acum 12 ani)
nu ar trebui sa va grabiti la un psihiatru mai bine la un psiholog si poate se rezolva pt ca o data ce este luata in evidenta la psihiatrie o sa ii distrugeti viitorul copilului. GANDITI-VA BINE toti o sa o marginalizeze nu o sa poata sa-si gaseasca un prieten sau o prietena din cauza asta sau un serviciu vreodata pt ca o sai trebuiasca adeverinta medicala unde o sa specifice ca este luata in evidenta cu boli psihice.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de simona5488316
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de simona5488316
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Buna ziua,
Eu sunt psiholog si psihoterapeut. Din ce a scris dna Daniela este mai bine sa o vada un psihiatru. Un diagnostic in psihiatrie se pune in 6 luni de zile. Legea din ziua de azi ii protejeaza pe cei care au nevoie de ajutor psihiatric. Totusi, este bine sa nu fie ignorate anumite semne care pot sa indice o afectiune ce poate fi tratata sau tinuta in control.
Roxana Alina Olaru
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro