Buna ziua!va scriu și eu aici în speranța că voi primi niste răspunsuri care mă vor ajuta.Acum câteva luni m-am despărțit de iubita mea după o relație de 2 ani.pana sa o cunosc au trecut 3 ani de la fosta relație,între timp având doar relații fugitive.cand am cunoscut-o,pe FB,am avut impresia că Dumnezeu mi+a scos-o in cale.era și foarte multe p***ancidente/semne,cum că că noi am fi fost suflete pereche(ex p***ancidenta nume și altele).vorbeam de parcă ne cunoșteam de o viață,însă după ce am ieșit primele dăti,am inceput deja sa nu ne înțelegem.insa am trecut peste.ea și-a luat apartament,eu ajutand-o cu avansul,fara nicio pretenție la vreun drept asupra locuinței.cu timpul lucrurile au decurs ok,ne iubeam,însă eu tot simțeam că nu îmi e locul acolo și la un moment dat am decis sa pun punct.la nici 2 zile după despărțire deja vorbea cu alt băiat(știu din surse sigure).am fost distrus de faptul că ea deja vorbește cu altcineva,deși a spus că a vorbit pt că a simțit că așa trece ea peste.in timpul relației nu am fost foarte mulțumit de realizările mele profesionale.dupq despărțire am reușit să îmi găsesc un serviciu bun,am inceput sala și incerc pe cat posibil sa fac lucruri pt mine.insa am ajuns in punctul in care simt că nu voi mai cunoaște pe nimeni ,pe cineva să mă completeze,sa rezonam.dupa despărțire o luasem razna (băutură,nu mâncam,nu mă bucură absolut nimic).ușor ușor,am inceput să îmi revin,dar nu în totalitate,încă îmi apare în gând,încă mă simt vinovat că am plecat.dar știu că nu va mai fi nimic niciodată cu ea.totusi îmi doresc pe cineva pt a întemeia o familie,dar deși am ieșit cu alte tipe,nu mi-a plăcut niciuna,nici fizic nici nu eram pe aceeași lungime de unda.nu reușesc să mă bag in seama cu nimeni ,pe strada,in locuri publice sau in orice alt loc unde vad o fata care îmi place,la prima vedere.pe FB vad doar tipe cu poze nu chiar ok(poze care nu indică faptul că o tipă de genul și-ar dori ceva serios).Simt că o să rămân singur toată viața.Ca și fizic eu consider că sunt ok,nu sunt cel mai deștept om,însă am o inteligență destul de mare(din spusele celor din jur,și cred și eu asta).Doar că am ajuns la concluzia că femeile nu mai caută lucrurile astea,caută total altceva.Ce mă sfătuiți?am peste 30 ani și consider că nu am învățat nimic din relatii.imi doresc o familie,dar vreau sa fie cu cineva potrivit.Nu pot ajunge in fața lui Dumnezeu în biserică și apoi să ajung in punctul in care sa trebuiască să ne despărțim,sa rupem legătură creata de Dumnezeu.Multumesc!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum sa îmi găsesc pe cineva?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu (acum un an)
Buna ziua, va recomand psihoterapie cognitiv-comportamentala! In cadrul acestei terapii va veti intelege mai bine starile, reactiile, motivele subconstiente care duc la realizarea unor alegeri, modul in care va percepeti a fi si repercudiunile acestei viziuni asupra vietii dvs in ansamblu. Totidata, veti invata mecanisme de adaptare si de reformulare si de regandire a faptelor si a propriei persoane. Concentrati va atentia asupra dvs, nu a altuia (alteia), iar persperctiva se va schimba imediat. Alegeti un terapeut care va da teme pentru acasa!
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350