Cum sa iesi din depresie si din lipsa chefului de viata,a oboselii,lipsei de energie,vointa 0,ambitie 0...:( ?
Se poate scapa de depresie?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum sa iesi din depresie?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 6 ani)
Apeleaza la sedintele de psihoterapie si dezvoltare online sau la cabinet. Demersul terapeutic te poate ajuta, astfel:
- Sa intelegi cauzele si mecanismele prin care se intretin manfestarile anxios-depresive. De obicei, stilul de gandire, convingerile despre noi insine, convingerile despre lume si viata sunt cele care genereaza astfel de probleme.
- Sa inveti si sa exersezi tehnici si metode simple de autocontrol mental si emotional, care te vor ajuta sa ai un mai bun control asupra gandirii, antrenand-o sa devina mai obiectiva, precum si stari de relaxare, de detensionare si calm.
- Sa devii mai mai energic, mai performant si cu incredre mai mare in fortele proprii.
- Sa stii cum sa previi aparitia unor probleme asemanatoare.
Sper ca aceste informatii sa iti fie utile. Daca ai nevoie si de alte informatii, imi poti scrie aici sau pe mail-ul personal.
Multa incredere si speranta!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/