Buna,
Am 28 de ani, problema cu care ma ''lupt'' de aproximativ 3 saptamani este faptul ca nu i-mi gasesc locuri nicaieri...dar nicaieri.
Sunt speriata de starile de tristete pe care le traiesc. De cand cu schimbarea departamentului unde am lucrat, am stari ciudate care ma sperie. Ba sunt foarte binedispusa find in contact cu multi oameni, ba imi vine sa ma ascund sa nu ma vada nimeni, sa nu vorbesc cu nimeni(starea dominanta). Sunt apreciata acolo, stiu, si i-mi place munca mea chiar daca stiu ca nu are nici un viitor. Aceasta stare o am si la facultate unde ajung si dupa scurt timp i-mi vine sa fug, sa nu ma intrebe nimeni nimic. Nu ma pot concentra si ma intristez cand ma vad in urma cu toate.
Ies si uneori vreau sa fug...dar nu stiu in ce directie sa o apuc.
Refuz sa ma intalnec cu prietenii, gasind motive peste motive ca...nu pot iar daca se intampla nu pot sa vorbesc, nu ma pot integra deci, nu sunt EU..
Relatia cu prietenul meu este...ciudata. Poate si el e vinovat de aceste stari..Stiu ca tine la mine, simt asta dar, cand are motive sa ma faca dezordonata sau...sa imi spuna ca sunt paranoica... :( etc, nu ezita sa o faca. Ma face sa ma simt inhibata, tacuta si ...de multe ori, vinovata pentru orice.. Adevarul e ca simt o oarecare nesiguranta pentru viitor alaturi de el.(viitor pe care el il vede mai ''intunecat'' decat mine)
Stiu ca sunt doar stari...stari care le traiesc de mica..de cand am ramas fara ai mei, aceste stari sunt accentuate, chiar daca cunoscutii i-mi zic mereu ca sunt o luptatoare...nu e asa..ma simt extrem de ''sp***a''...fara nici un scop.
Nu ma vad ac***a un copil, nu ma vad casatorita, nu ma vad peste 5 ani, pur si simplu simt ca sunt inchise toate ''strazile''.
Parerea p***a fata de propria persoana nu mi-o prea poate schimba nimeni...
Mai rau este ca, de 3 saptamani prefer sa nu i-mi sune telefonul, sa nu vorbesc cu nimeni, sa stau in pat, chiar daca nu pot sa adorm, sa fiu doar eu cu mine..(fiindu-mi frica, totusi, de singuratate)
M-i s-a zis ca eu sunt vinovata de starile astea...si ca i-mi impun sa fiu asa...as da orice sa am curajul care altii il vad in mine sau care altii m-i l-au ''furat''.
Multumesc!, Astept un sfat
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum sa ies din starile astea?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (37)

Psih. Sorinel Mocanu MPsih. Sorinel Mocanu este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Voi incerca sa dau un sens celor descrise de dv:
Trairile pe care le descrieti sunt, intr-adevar, dureroase si nelinistitoare in acelasi timp. Faptul ca va simtiti "sp***a" si totodata coplesita de tristete, pare sa insemne ca va simtiti golita pe dinauntru, ca si cum toate trairile dv bune (inclusiv taria pe care ceilalti o vad in dv) au fost evacuate, si n-ati mai ramas "in urma" decat cu suferinta. Pare ca in relatiile cu ceilalti va feriti ca cei din jur sa vada ceva din dv, ceva ce simtiti a fi "de neprivit", si spuneti ca nu simtiti ca sunteti dv cu adevarat. Tind sa fiu de acord cu acest lucru, intrucat daca nu va gasiti locul niciunde, si nu puteti trai in prezent, printre ceilalti, pare sa nu fiti dv cea pe care o vad ceilalti. Nu vedeti un viitor si nu va vedeti ac***a un copil - poate pt ca simtiti ca dv insiva nu sunteti un adult, ci mai degraba copilul "lasat in urma" de parintii dv care au murit (de asta se poate lega si tristetea dv cand va vedeti "in urma cu toate"). Cred ca trairile dv de neputinta sunt determinate de sentimentul ca inca nu va simtiti pregatita pt o viata de adult, pt responsabilitatile pe care le implica si care va sperie.
Poate ca este importanta mentionarea de doua ori a momentului de acum 3 saptamani cand spuneti ca ati remarcat aceste schimbari, dar numai dv puteti sti daca a acest lucru poate fi legat de ceva din acea perioada.
Atunci cand toate "strazile" care duc undeva sunt inchise pare sa fie incercarea dv de-a fugi de dv insiva (dar care este locul catre care ar trebui sa va indreptati, pt a va "regasi"; sigur, este o "calatorie" nu tocmai placuta si usoara, dar cand nu mai ai unde te duce, e intelept sa iti asumi acest risc sperand la reusita care te-ar putea elibera)