Hei, de o perioada lunga de timp ma simt foarte aiurea. Stări anxioase cum ar fi amețeli , gânduri negative . Și nu ma regăsesc...
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum pot trece peste depresie ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)
Admin SfatulMedicului (acum 3 ani)
Buna ziua,
Pentru a putea primi un raspuns adecvat va recomandam sa contactati medicul. Articol de interes: https://sfatulmedicului.ro/Depresia---tristetea-patologica/cum-sa-facem-fata-formelor-usoare-de-depresie_13263
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Admin SfatulMedicului
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Admin SfatulMedicului
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 3 ani)
Buna seara,
Pentru a va trata aceste simtome, puteti apela la sedintele de psihoterapie.
In prima sedinta are loc descrierea simptomatologiei fizice (dureri, simptome corporale) si psihice (anxietate, panica, depresie, fobii) aproximativ ca la medicul generalist, isoricul simptomelor (cand si cum s-au declansat) teste de masurare a simptomelor anxios-depresive si discutarea demersului psihoterapeutic. Daca este cazul, vi se va recomanda si consult la medicul psihiatru.
Medicatia anxiolitica si antidepresiva este indicata in situatia in care, din cauza simptomelor intense si suparatoare, iti este afectata intr-un mod serios functionalitatea, sanatatea fizica si capacitatea de concentrare. Acestea pot ingreuna parcurgerea demersului psihoterapeutic.
Intervenţia cognitiv‑comportamentala a depresiei este o forma de terapie structurata, practica si foarte eficienta. Aceasta formă de terapie abordeaza depresia prin identificarea si disputarea comportamentelor si a stilurilor de gandire, care cauzeaza si mentin depresia.
Depresia trebuie identificata timpuriu si tratata, fiindca poate deteriora viata persoanei, bucuria de a trai, afecteaza capacitatea de munca, deterioreaza relatiile sociale si cu cei apropiati.
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/