Buna seara, am o problema si nu stiu cum sa o cataloghez si unde trebuie sa merg, la Psiholog sau Psihiatru. Am perioade din ce in ce mai dese in ultimul timp cand ma simt rau in sufletul meu, adica am stari de plans, nu vreau sa vb cu nimeni, nu vreau sa vad pe nimeni, ma simt inutila, nu pot sa fac nimic as sta si as dormi toata ziua, insa noaptea nu mai am somn. Imi vin in cap tot felul de ganduri urate dar nu legate de persoana mea ci legate de cei dragi mie.Tot am senzatia ca m-am indobitocit ca nu mai pot comunica ca ma fac de ras atunci cand deschid gura.Nu-mi gasesc cuvintele atunci cand stau de vb cu cineva.Nu mai am incredere in mine.Nu sunt multumita de viata mea de cuplu cu toate ca am un sot bun care ma intelege si imi ofera multe. As dori sa-mi spuna cineva daca este o problema sau nu. Tin sa mentionez faptul ca am avut o copilarie alaturi de un tata betiv care facea scandal in fiecare seara si ne batea frecvent si am mai trecut si printr-un divort care la vremea aceaia ma afectat foarte tare insa nu m-am adresat nimanui. Va rog mult sa-mi dati un sfat. Va multumesc!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cui trebuie sa ma adresez? psiholog sau psihiatru?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (60)
carmen florentina (acum 13 ani)
Cred ca este de mentionat faptul ca nu am nici apetit sexual si asta dauneaza relatiei cu sotul meu si nu mai am tinere de minte , ba chiar sunt multe chestii din trecut pe care nu m-i le amintesc. Va multumesc anticipat!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de carmen florentina
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de carmen florentina
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
rodica (acum 13 ani)
trebuie neaparat sa mergi la medic...
veti gasi impreuna o solutie...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
marialeea (acum 13 ani)
Poti merge, in paralel, atat la psiholog pentru o terapie care sa ''te puna pe linia de plutire'' din punct de vedere emitional, cat si la psihiatru, pentru a-ti da medicamentatia de rigoare pentru starile de insomnie, care dauneaza starii de echilibru general si emotional a organismului, si pentru starile de plans inexplicabil si imposibilitatii de a discuta cu cineva. Ideea e ca nu mai poti sta asa, pentru ca, incet-incet, te poti cufunda in stari din ce in ce mai rele si va fi din ce in ce mai greu sa-ti revii.
Multa sanatate si... curaj, mergi de urgenta la medic!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de marialeea
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de marialeea
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Anisoara Raducan MPsih. Anisoara Raducan este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Omul este o fiinta bio-psiho-sociala. Pentru partea de bio se ocupa medicii, pentru partea de psiho se ocupa psihologii (inclusiv socialul). Un psihiatru este util pentru ca evalueaza starea de sanatate si descopera daca este o boala, o cauza fizica, un dezechilibru chimic, ceva biologic. De asemenea, psihiatrii sunt cei care pot prescrie medicamente care ajuta in tratarea simptomelor. Psihologii lucreaza cu partea sufleteasca incercand sa rezolve problema dezechilibrului psihic care duce la astfel de simptome. De foarte multe ori o problema, un conflict emotional duce la manifestari fizice, chiar la boala. Psihiatrul, de obicei, prescrie medicamente iar psihologul lucreaza la rezolvarea conflictului astfel incat starea de bine sufleteasca sa fie instalata. Astfel, dispar si manifestarile fizice ale disconfortului psihic. Exista si psihiatrii care au pregatire in psihoterapie si imbina cele doua metode astfel incat clientul sa fie cat mai bine ajutat. Depinde de tine unde vrei sa apelezi, un ajutor de ambele feluri ar fi de folos. Indiferent pentru ce optezi, ideea de baza este sa vrei sa fi ajutata pentru ca de foarte multe ori lucrurile ne scapa de sub control si avem nevoie de un ajutor profesionist. Iti doresc multa sanatate si intelepciune in luarea unei decizii!