Va rog mult sa-mi spuneti daca putem concepe un copil atat timp cat sotul meu face tratament pentru o depresie majora cu : rispen 4mg/zi, mirzaten 30 mg/zi, depakin 1cp./zi (urmeaza acest tratament de 3 ani si jumatate, in urma unei recaderi de depresie). Va rog foarte mult sa-mi spuneti ce riscuri ar putea fi pentru un viitor copil in aceasta situatie.
Va multumesc din suflet anticipat!
Cu stima,
Ela
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Conceptia in timpul tratamentului psihotrop al barbatului"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)
Psih. Ioana Panculescu MPsih. Ioana Panculescu este un medic autorizat SFM (acum 11 ani)
Buna seara , cel mai bine intrebati psihiatrul care i-a prescris medicamente ar fi bine ca sotul sa faca si psihoterapie in paralele cu tratamentul
specializari psihologie clinica,psiholog psihologia muncii si organizationala,terap[ia prin jocul cu nisip (sandplay therapy),psiholog in curs de formare in psihoterapie psihanalitica
e-mai l: psiholog@consultant .com
[email protected]
Clinica CONTROL MED
tel: 0726.499.421
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Ioana Panculescu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Ioana Panculescu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Depresie.
Inscrie-te aici!
Advertisement
Ela L (acum 11 ani)
Imi puteti, va rog, recomanda un psihoterapeut foarte bun unde ar putea merge?
Va multumesc foarte mult!
O seara buna!
Ela
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Ela L
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Ela L
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Stamate Silvia (acum 11 ani)
Buna dimineata,
Pentru a identifica in orasul dumneavoastra de domiciliu un cabinet psihologic avizat de catre Colegiul Psihologilor din Romania consultati site-ul www.copsi.ro sectiunea Registru unic Partea II Cabinete.
Este important ca psihologul pe care-l veti alege sa fie atestat in specialitatile psihologie clinica si psihoterapie. Aceste informatii le puteti cauta in coloana I a Registrului.
Mai mult, consider ca ar putea fi de folos pentru inceput si o abordare psihoterapeutica de tip familial, mai ales ca unul dintre punctele de interes de actualitate ale cuplului dumneavoastra este dorinta de a concepe un copil, iar problema psihiatrica a sotului poate reprezenta un factor de vulnerabilizare pentru dinamica relatiei de cuplu.
Sa aveti grija unul de celalalt si nu uitati ca sunteti o echipa!
Silvia Stamate
psiholog clinician si psihoterapeut sistemic de familie si de cuplu
Stamate Mirela-Silvia PRO ANIMA Cabinet Individual de Psihologie
Galati, Str. Siderurgistilor nr. 34, bl. G4, sc. 2, ap. 21
0721245757, [email protected]