Ce pot ca sa ma tratez ,ca is destrus metal,nustiu ce sa mai fac!!nu suport deamu.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cind esti destrus metal si nu stii ce sa mai face,ce sa fac?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 3 ani)
Inteleg ca va este foarte greu! Este cazul sa va consulte un medic psihiatru. Mergeti la cel mai apropiat cabinet de psihiatrie. Discutati cu psihiatrul ideea de “distrus mental”, despre un eventual diagnostic si/sau posibilitatea medicatiei.
Acesta va poate spune daca puteti combina in momentul de fata medicatia cu sedintele de psihoterapie. Sau daca este cazul sa asteptati pana cand medicatia isi face efectul si puteti sa va concentrati si pentru intelegerea si aplicarea tehnicilor din sedintele de psihoterapie.
Aveti pe cineva alaturi care sa va inteleaga si sa va sprijine? Ati luat legatura cu medicul de familie? Ar fi bine sa mergeti insotit de un membru al familiei. Aveti aici un numar de telverde (gratuit) pentru situatiile de criza emotionala: 116 123
Curaj si speranta!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/