Ma gandesc din ce in ce mai mult,ca vreau sa mor, chiar vreau,nu inteleg de ce traiesc, nu are nimeni nevoie de mine. A trai inseamna doar sa muncesti si sa mananci?nu.multumesc,nu cred.Credinta mi-am pierdut-o,sotul ma agreseaza,seful ma exploateaza la maximum,prieteni nu am,bolnava sunt.Care e rostui vietii mele?vreau sa mor,abbia astept.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce sens are viata mea?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)
Utilizator21611547170 (acum 3 ani)
cati ani ai?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Utilizator21611547170
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Utilizator21611547170
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Utilizator11613074358 (acum 3 ani)
Am 46 de ani.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Utilizator11613074358
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Utilizator11613074358
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 3 ani)
Bună ziua,
Înţeleg că vă este foarte greu cu aceste simptome psihice. Discutaţi cu o persoană din familie (parinţi, frate, etc.) şi cereţi-i să vă facă o programare rapidă la cabinetul unui medic de psihiatrie. De asemenea să vă ȋnsoţească la cabinet.
Atunci când o persoană simte că viaţa nu mai are rost şi ȋncepe să se gândească la ideea de moarte ca la o eliberare, are nevoie urgentă de o schemă de medicaţie prescrisă de către un psihiatru. Medicația potrivită vă acționa chimic în organism stimulând secreția unor hormoni relevanţi pentru stabilirea echilibrului psihic. De exemplu, reglarea metabolismului serotoninei ajuta la dobândirea stărilor de calm, liniște. Endorfinele contribuie la creşterea stării de bună dispoziţie.
Din momentul în care medicația a început să işi facă efectul, adică au scăzut durerile fizice sau alte simptome neplăcute din corp (asta dacă erau prezente), vă puteți odihni, aveti energie, puteți să vă concentrați și să puneți în practică schimbarea modului de a gandi, programați-vă și la ședințele de psihoterapie. De la începerea tratamentului medicamentos, aproximativ în 1-3 săptămâni, ȋncepeţi și tratamentul psihoterapeutic.
În cadrul acestor ședințe împreună cu psihoterapeutul veți aborda problemele la care nu găsiți acum rezolvare, cum ar fi:
- Lipsa acută de sens ;
- Găsirea altor forme de credință, valori;
- Gestionarea problemelor de cuplu, abordarea mai multor variante de solutii;
- Implementarea unor strategii în ceea ce privește comunicarea cu şeful şi sarcinile de la serviciu;
- Decatrastofarea idei de boală. Plus alte obiective raţionale care sa vă readucă bucuria de a trai.
Aveți aici telverde pentru criză emoțională – 116 123 sau 0800.0800.20 poate fi apelat de persoanele care au tulburare de panică, anxietate ori depresie.
Pentru antisuicid 0800 801 200 sau 0800 080 100
Tratând serios astfel de manifestri, vă oferiți șansa unei vieți normale.
Sanătate şi speranţă!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/