Buna,vreau sa va povestesc ceva:
Am 31 ani si sunt singur fara prietena fara prieteni,am avut ca prieteni un cuplu si acum nu mai iesim pentru ca si au gasit alti prieteni (cuplu),de 5 ani de zile sunt in strainatate si incerc sa cunosc o fata si nu reusesc.Am intrat intr o depresie asa de severa incat nu ma mai pot concentra pe nimic nu dorm noptile, nu mananc ,plang in fiecare seara, ma gandesc cum sa ma sinucid atat de mult si poate as face daca nu ar fi familia , nu as vrea sa i fac sa sufere.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce sa fac?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 6 ani)
Buna seara! Iti pot recomanda psihoterapie prin skype, fiindca evident problemele sunt mai profunde decat ceea ce spui aici. Este clar ca trebuie sa faci o schimbare in ceea ce te priveste (modul de abordare al problemelor tale este total razna - sinuciderea, e o p***ae!) si sa faci niste alegeri. Daca doresti, ma poti contacta si la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350