Buna ziua, am 25 de ani, si ma simt fara chef de viata, de activitati, ma simt ciudat, am dureri de cap, uneori simt ca tremur fara am fi frig, tristete, nervozitate,agitata, nemultumita, iritabila, obosita. A venit perioada sesiuni, dar eu nu am chef sa invat, stau citesc manualul, dar parca nu inteleg nimic si nu retin nici macar un fragment. Ma simt lipsita de energie, nu gasesc nimic care sa ma bucure, motive sa merg mai departe, mi se pare ca toate cele rele mi se intampla numai mie, nu reusesc sa am succes in ceea ce mi-am propus, nu reusesc sa ma imprietenesc cu oameni sa am prieteni, nu mai suport oameni pe care ii intalnesc la servici, ni se pare ca toti pun intrebari tampite si fara rost iar eu trebuie sa le raspund cu zambetul pe buze chiar daca eu nu simt asta. va multumesc !
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce este cu mine?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna ziua,
Lorylav, inteleg ca iti este greu cu aceste emotii neplacute!
Mai exact de cat timp te confrunti cu aceste stari? Debutul simptomelor se asociaza cu anumite schimbari, stresori in viata personala, la scoala sau la serviciu?
Stai linistita, deoarece aceste simptome se pot trata.
Pentru a inlatura cauzele medicale, precum, anemia etc., iti poti face analizele de sange. Daca in urma investigatiilor medicale primesti rezultate bune, este posibil sa te confrunti cu stres, anxietate si/sau distime (o forma de depresie mai usoara) etc.
Despre dezvoltare personala si tratamentul acestora poti citi articolele din site-ul Psihoutil sau poti accesa link-ul de aici:
//sfatulmedicului.ro/Anxietatea-si-fobiile/traieste-fara-anxietate-panica-fobii-stres-sau-depresie_12176
Cu cat mai repede iei masuri - cu atat mai repede iti poti recapata starea de echilibru dorita.
Succes la examene si ai grija de tine!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/