Pur si simplu nu mai stiu ce sa mai fac... iubitul meu s-a schimbat in ultima perioada radical, nu mai am respect din partea lui, nu mai am incredere in el , ne-am cartat foarte des in ultimul timp. are un comportament si vocabular foarte agresiv, tremur s plang fara sa ma vada nu mai sunt buna de nimik nu pot sa ma mai concentrez la servici, am momente cand nu il mai suport , il urasc, apoi ma linistesc, dar ura si mahnirea din suflet nu dispar...! locuim in germania , aici nu am pe nimeni nu pot spune nimanui ce am pe suflet, nu am decat mama dar niciun contact cu ea, practic sunt izolata si am uneori gandurii care nu ar trebui sa le am..., sal dau afara sa plece si sa ma linistesc sau sa incerc sa accept situatia si sa gasesc motivul schimbarii? mentionez ca nu vem copii si relatia noastra este de aproximativ 5 ani , e posibil sa se fi plictisit? ce sa fac? ajutati-ma va rog!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce decizie sa iau?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)
krista30 (acum 10 ani)
Daca nu mai exista respect ,comunicare si intelegere ...cam greu.Gandeste-te ca lumea nu se opreste la el,bine ca nu aveati copii pt ca ar fi fost mai greu.De ce sa stai sa suporti un astfel de om?Daca e violent verbal ,in curand poate deveni si violent fizic.O singura viata avem si ar tb sa ne bucuram de ea.Sunt femei maritate si cu copii ,care nu se mai complac in astfel de relatii distructive,decat sa te intrebi peste ani cum ar fi fost daca l-ai fi parasit ,mai bine vezi de pe acum .Toti avem dreptul la fericire ,doar ca unii tb sa suferim ca sa o obtinem(depinde de tine ...vrei sa suferi si sa fii nefericita o viata intreaga langa un om pe care nu-l mai regasesti sau sa suferi putin,ca apoi sa iti regasesti fericirea?)E mai greu la inceput pt ca si obisnuita are rolul ei,dar cu timpul te obisnuiesti si iti va fi mai bine.Mult noroc si gandeste-te ca nu avem decat o singutra viata,nu ne-o da nimeni pe a doua.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de krista30
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de krista30
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psiholog Radu Ioana MPsiholog Radu Ioana este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna, pari tulburata si nelinistita.
Poate pentru moment este bine sa te linistesti pe cat posibil pentru ca sa nu iei o decizie negandita.
Daca vrei sa continui relatia cu el sau nu, asta doar tu stii. Insa o decizie la repezeala nu iti va fi folositoare pe termen lung.
Accepta situatia, dar asta nu inseamna a o tolera, ci gaseste motivatia ta pentru care stai in aceasta relatie si identifica cum s-a ajuns aici. Asta este foarte important. Ia-o pe fir inapoi si vezi cand au aparut tensiunile si cum ati ajuns in punctul asta.
Toate bune!