De ceva timp încoace simt ca nu mai pot...dorm mai puțin,sunt mai tot timpul trista.Culmea înroniei,când mă uit in oglinda îmi vine sa plâng,adica mă vad cât sunt de nasoala,și cedez,când râd puțin simt ca sufletul meu e distrus și iar plâng
Am nevoie de cineva sa fie acolo pentru mine...in 17 ani de viața am trecut prin multe care pot sa spun ca m-au afectat
Și acum îmi vine sa plâng ca nu pot fii pe placul nimănui,nici măcar al părinților care mă cred o vagaboanta...e asa de naspa sa fi singur
Am încercat câte ceva,ce cândva mă făcea sa mă simt bine,acum nu
Sunt multe de spus,vreau doar sa mă asculte cineva
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce as putea face sa mă simt mai bine?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)
Admin SfatulMedicului (acum 3 ani)
Buna ziua,
Pentru a putea primi un raspuns adecvat va recomandam sa contactati medicul de familie. Articol de interes: //sfatulmedicului.ro/Depresia---tristetea-patologica/depresia-simptome-tratament-urmari-cazuri-celebre_7380
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Admin SfatulMedicului
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Admin SfatulMedicului
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 3 ani)
Buna ziua,
Din descrierea ta, pare ca te confrunti cu simptome depresive.
Problemele de somn (insomnia sau hipersomnia) apar tot pe acest fond depresiv, stil de viata inadecvat, comportamente pasive, retragere, reducerea emotiilor pozitive, adaptative etc. Simptomele isi au originea si intr-un stil de gandire bazat pe negativism, neincredere, pesimism sau in credintele si convingerile disfunctionale despre tine insati, despre ceilalti sau despre lume si viata in general.
Iti recomand sa discuti serios cu parintii despre aceste simptome, eventual puteti citi impreuna cateva articole despre depresie. Astfel vei intelege ce ai si cum se trateaza.
Pentru tratearea acestei probleme, se recomanda sedintele de psihoterapie cogntiv-comportamentala. La unele dintre aceste sedinte pot participa si parintii tai pentru psihoeducatie, sa invete cum sa faceti echipa in depasirea acestei afectiuni. In rest, toate datele tale si destainurile raman confidentiale, este alegerea ce si cat alegi sa discuti cu apropiatii.
Un program zilnic de exercitii fizice de aproximativ 30 de minute te-ar putea ajuta sa iti imbunatatesti starea psihica (de exmplu, poti iesi la plimbare sau sa asculti muzica si sa faci exercitii fizice in casa etc.).
Toate cele bune!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/