Cauzele depresiei care sunt?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cauzele depresiei?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)
Admin SfatulMedicului (acum 3 ani)
Buna ziua,
Pentru a putea primi un raspuns adecvat va recomandam sa contactati medicul de familie. Articol de interes: https://sfatulmedicului.ro/Depresia---tristetea-patologica/depresia-o-boala-periculoasa-nu-ignora-niciodata-simptomele-ei_15581
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Admin SfatulMedicului
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Admin SfatulMedicului
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 3 ani)
Bună ziua,
Depresia este cauzată de factori diverişi. Aceşti factori pot fi:
- comportamentali – diminuarea hobbyurilor, reducerea momentelor plăcute, creşterea numărului de evenimente stresante (ca de ex.: sarcini diverse şi solicitante la serviciu pentru care poate fi necesar sa ramâneţi peste program, schimbarea locului de reşedinţă la care trebuie să vă adaptaţi ȋntr-un timp scurt, naşterea copilului ȋntr-un moment neplanificat, schimbari pentru care nu va simţiţi pregatit(ă);
- cognitivi - modalitati de gândire distorsionate şi dezadaptative despre viaţă, sine şi ceilalţi;
- interpesonali- ar putea reprezenta conflictele din relaţiile interpersonale, lipsa suportului din partea apropiaţilor, divorţ etc.
- biochimici – predispoziţia genetică familială ori biochimia actuală a creierului dvs. (de ex.: perioada post partum).
Uneori, depresia este declanşată de factorii din una dintre aceste domenii de funcţionare, însă poate fi cauzată şi de combinarea mai multor factori.
Pentru invesitgarea simtomelor şi a factorilor care pot declanşa, menţine sau agrava depresia, apelaţi la psiholog.
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/