E buna cartea "invinge depresia si ia-ti viata inapoi "?as vrea sa-mi raspunda cineva care a citit-o,nu autorii cartii.e cam scum dar daca merita o comand.am fost la psiholog m-a jumulit de bani si nu am vazut nici un rezultat in afara de faptul ca mi-a golit portofelul(asta nu inseamna ca toti psihologii sint la fel,poate sint si buni).sincer mai bine imi fac iesirile cu prietenii dar nu pot sa-i intreb pe ei de carte pt ca mi-am pus o masca vesela si nu stie nimeni ca am depresie stiu doar,medicul,psihologul si familia.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Carte"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)
Naturopat Claudia MNaturopat Claudia este un medic autorizat SFM (acum 11 ani)
O metoda mai buna (pentru a rezolva probleme de depresie) decat cea rationala este cea energetica. V''as putea ajuta eu. Am ajutat deja cateva persoane sa depaseasca aceasta stare in mai putin de 2 luni prin terapii si tratamente neinvazi cu baza in medicina traditionala chinezeasca. Putem colabora pe adresa de e''mail [email protected].
Ca sa intelegeti ca stiu despre ce e vorba pot sa va spun a ori e pe un fond de oboseala puternica, ori in urma unor stari de panica si nemultumire mai pronuntata ori in urma unui conflict afectiv sa a unei suprasolicitari prin munca. Aceste exagerari golesc energeti si duc la boli de ficat si fiere si te golesc si produc blocaje energetice. Multe stari de depresie sunt provocate de aceste lucruri. Nu vreau sa imi fac publicitate... vreau doar sa va pot ajuta. In cazul in care sunteti dispus sa discutam mai detaliat astept sa imi scrieti pe e-mail. Numai bine
Terapeut de specialitate medicina alternativa
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Naturopat Claudia
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Naturopat Claudia
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Depresie.
Inscrie-te aici!
Advertisement
popa40118952 (acum 11 ani)
putem vorbi pe mail :).dar as dori si ceva informatii despre carte daca a auzit cineva de ea
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de popa40118952
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de popa40118952
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psiholog Jeni Chiriac MPsiholog Jeni Chiriac este un medic autorizat SFM (acum 11 ani)
Cartea se poate dovedi foarte utila - insa va rog sa evitati pe viitor sa faceti afirmatii ce pot prejudicia imaginea psihologilor. Nimeni nu va jumulit de bani, cand ati facut programarea, probabil ca vi s-a comunicat de catre colegul sau colega mea tariful pe care il are pe consultatie. In plus, in depresii, anxietati - efortul este unul comun/mutual 0 dvs si psihologul cu care lucrati.
Catre d-na terapeut de medicina alternativa - dupa cum bine stiti si dvs si psihologii sunteti complementari, putandu-va potenta reciproc in demersul terapeutic. In plus, psihologii lucreza si emotional si spiritual, deci si energetic cu anumite limite, nu numai rational - evitati pe viitor afirmatii evaluative. E important sa ne respectam reciproc competentele
--
Toate cele bune!
Jeni Chiriac
0732.84.36.38
Cabinet Individual de Psihologie Jeni Chiriac
jenichiriac.ro coachinglife.ro onlinedrsex.ro
Atentie!  Aceste recomandari au caracter general, pentru recomandari personalizate este necesara o programare in vederea anamnezei clinice si stabilirii etapelor de interventie terapeutica recomandabile pentru dvs.
jenichiriac.ro coachinglife.ro onlinedrsex.ro
Atentie! Aceste recomandari au caracter general, pentru recomandari personalizate este necesara o programare in vederea anamnezei clinice si terapiei sexuale aferente