Cauta afectiune/simptom/conditie medicala
Cere sfatul medicului
Cere sfatul
medicului

As dori parerea unui specialist in ce priveste administrarea indelungata de Fluoxetin raspuns medic

Depresie
Intrebare postata de anadragom cu 13 ani in urma

La prescrierea medicului psihiatru, aproximativ 18 luni am luat Fluoxetin 20mg zilnic (ca altfel nu ma mobilizam sa fac nimic, as fi stat numai in casa sa imi plang de mila; cu ajutorul tratamentului m-am mobilizat si am reusit sa intru la facultate, altfel..). Depasind perioada aceea, si solicitanta si de depresie chiar acuta, am incercat sa reduc treptat doza de Fluoxetin luand 10mg pe zi (cateva saptamani), apoi 10mg o data la doua zile (tot cateva saptamani), apoi 10mg o data la trei zile si si o data la patru zile. Imi doream sa am vointa sa traiesc fara pastile; numai ca am inceput incet-incet sa ma simt din nou deprimata, complexata, anxioasa si isterica.
Asa ca acum ma tin de 10mg de Fluoxetin zilnic, de doi ani de zile. Nu prea imi vine sa ma infatisez la un psihiatru din nou, sa imi prescrie Bilobil sau mai stiu eu ce energizant pt batrani. Cu Fluoxetin 10mg ma simt ''normal'' sa zicem (nu chiar excelent), si incerc sa iau doza cea mai mica care ma mentine la linia de plutire. Stiu ca e toxic sa bagi in tine orice fel de pastile, mai ales pe termen lung, dar am inteles ca sunt ceva mai bune din acest punct de vedere medicamentele SSRI decat alte tipuri de antidepresive.
Intrebarea mea este cam ce ar putea sa imi zica un doctor psihiatru daca ma infatisez la el si ii spun povestea mea, vreau sa stiu cam la ce sa ma astept. O sa imi zica sa renunt de tot sau sa reduc doza ? (cred ca e exclus sa imi prescrie alt tratament). Cat de toxic este Fluoxetinul pe termen lung, cam cati ani pot sa il iau? Daca as opri tratamentul, calitatea vietii mele ar scadea dramatic , am vazut cum este :(

Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "As dori parerea unui specialist in ce priveste administrarea indelungata de Fluoxetin"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

Psih. Antonia - Carla Isacu MPsih. Antonia - Carla Isacu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)

Un medic psihiatru poate evalua corect eficacitatea tratamentului, inclusiv inlocuirea celui de pana acum. Categoria de SSRI este larga si este posibil sa reactionati mai bine la alt medicament - ideea este ca tratamentul trebuie urmat o perioada suficient de lunga pentru ca la intrerupere sa nu intervina recaderi, cel putin nu prea curand. Va pot recomanda un medic psihiatru care v-ar asculta si nu v-ar recomanda tratamente inutile: Dr. Silviu Isacu 0746.064.754.
De asemenea, v-as sugera niste sedinte de psihoterapie, privinta in care v-as putea ajuta eu, pentru a identifica si rezolva problemele care intretin starea depresiv-anxioasa. Tratamentul medicamentos dublat de psihoterapie da efecte mai bune si pe termen mult mai lung.
Sanatate!

Psih. Antonia Isacu
@Cabinet Individual de Psihologie
Bd. Nicolae Balcescu nr. 7 et. 2 ap. 6
Bucuresti, sector 1
Mobil: 0723.248.708/0757.075.415
E-mail: [email protected]
Web: http://psicabinet.ucoz.com
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Antonia - Carla Isacu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Antonia - Carla Isacu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Depresie.

Inscrie-te aici!
buna ziua (acum 10 ani)

v-as ruga mult sa-mi spuneti daca exista un tratament psihiatric sau psihologic cognitiv comportamental dovedit, pe zona de neincredere totala in sine si fobii de genul ca persoana vede ca-i creste par pe fata, ca este foarte urat, etc. multumesc antcipat pentru sfaturi.

Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.