Buna tuturor! .....Desi am 15 ani nu mai pot...sunt cazuta intr''o depresie adanca si nu pot sa''mi revin. Nu am nicio prietena...absolut nici una....nu stiu ce sa fac ....incerc sa ma apropii de fete dar ele ma resping si tot singura raman.... cand mai ies in oras(asta rar ca nu am cu cine) si vad gasti de fete si baieti incep sa plang , pt ca eu sunt mereu singura....ajungand acasa nu mai ies 2 ore din camera stand si plangand. parintii si fratele meu sunt mereu plecati la serviciu si eu stau singura acasa...de cand sa terminat anul scolar , am stat numai in casa , iesind doar de vreo 4 ori din casa.....inebunesc....nu pot dormii, stau cu ochii pe pereti , uneori parca aud voci care ma striga.....singuratatea ma omoara , nu am cu cine vb....sunt compexata ca sunt prea sp***a......nu imi place cum arat......cand lumea imi spune ca sunt sp***a incem cu crize de nervi....cand ilm vad pe fratele meu de 22 de ani ca iese cu gasca de prieteni in oras si pe mn ma lasa acasa iar plang.....ai mei nu ma duc la un psiholog...psihiatru....specialisti dinacestia ca ei considera ca nu este necesar.......ce sa fac ?????
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Am sa inebunesc de tot !!!!!!!!!!!"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (26)
stefan (acum 13 ani)
ai internet
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Antonia - Carla Isacu MPsih. Antonia - Carla Isacu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna
Problemele tale par a fi serioase, iar faptul ca ai ajuns sa postezi acest "strigat de ajutor" nu poate fi decat pozitiv, deoarece admiti ca exista o problema si ai dorinta de a o depasi. Din pacate, lucrurile nu se rezolva atat de usor de la sine, ai nevoie de un ajutor specializat, iar parintii tai trebuie sa accepte acest lucru. De acord, adolescenta poate fi o perioada dificila, dar sunt tulburari care abia acum se contureaza si este necesar sa fie abordate de la bun inceput. Propune-le parintilor tai sa accepte o discutie cu un psiholog sau un psihoterapeut macar pentru inceput. Iti stau la dispozitie. Ma poti contacta - tu sau unul din parintii tai (acordul lor este necesar) - si vedem ce putem face.
Psih. Antonia Isacu
@Cabinet Individual de Psihologie
Bd. Nicolae Balcescu nr. 7 et. 2 ap. 6
Bucuresti, sector 1
Mobil: 0723.248.708/0757.075.415
E-mail: [email protected]
Web: http://psicabinet.ucoz.com