Buna, m-am adresat acestui site in speranta ca voi obtine un raspuns de la un medic psiholog. Am 22 ani si in urma cu 4 ani am cunoscut un baiat de care m-am indragostit. La inceput totul era perfect ma iubea enorm si simteam asta, dar de vreo 2 ani lucrurile s-au schimbat foarte multe am inceput sa avem discutii, sa ne certam si recent chiar m-a lovit in urma unor certuri grave, certuri cauzate deseori de gelozia mea . Si-a cerut scuze printr-un mesaj si eu nu i-am raspuns si nu m-a mai cautat. Problema mea este ca eu vreau sa merg mai departe sa il uit dar inca il iubesc foarte mult si as vrea sa ne impacam sa fie totul ca la inceput. Sunt deprimata imi vine sa plang tot timpul si m-am gandit de cateva ori la suicid chiar i-am spus si lui uneori cand ne certam si simteam ca il pierd. Va multumesc!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ajutor"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (15)
Carpe Diem (acum 13 ani)
Din pacate, chiar daca va veti impaca nu va mai fi nimic la fel. Indiferent cine e vinovat intr-un cuplu, lovirea este de neiertat si mai e o vrb din batrani :" prima palma e mai grea, restul vin de la sine", nu cred ca iti doresti o casatorie cu un om care iti spune ca te iubeste dar fiindca TU l-ai provocat te loveste. Toate victimele violentei casnice sufera de aceasta vina " eu l-am provocat, eu sunt vinovata", ceea ce este complet fals. Nu accepta o astfel de viata, vei regreta si mai tarziu iti va fi mai greu sa depasesti situatia. Esti tanara si vei mai iubi, cu trecerea timpului nu va mai fi atat de "dureros", iti vei aminti din aceasta relatie in special ce a fost rau. Iesi in oras cu prietenii, cunostintele. Nu sta inhisa in casa. Vei vedea ca vei gasi puterea sa depasesi aceasta despartire.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Carpe Diem
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Carpe Diem
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Liliana Munteanu MPsih. Liliana Munteanu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna seara, draga Diana,
asa cum expui situatia ta inteleg ca aceasta relatie a insemnat foarte mult pentru tine si accepti chiar si agresiunea prietenului tau. Ce a insemnat pentru tine faptul ca te-a lovit? Ce ai simtit? Ce a functionat in aceasta relatie la inceput? Cum ati inceput sa va cercati, ce motive existau? Chiar daca relatia va mai continua sau nu, acest lucru depunde de ambii parteneri, este bine sa intelegi ce anume te face geloasa, ce anume te face sa accepti un partener agresiv, ce l-a facut pe acest baiat sa te loveasca sau sa te jigneasca, cum crezi ca poate evolua o relatie in care exista agresiune, care sunt nevoile tale reale, ce iti doresti, la ce visezi, cum comunici, cum iti exprimi propria personalitate, de ce anume iti este teama, cum poti face fata foarte bine acestei situatii? Ce noi sensuri si noi activitati interesante ar putea apare in viata ta ca sa nu mai fii focusata pe o relatie care s-a incheiat?
Drd. Psih. Liliana Munteanu
www.artterapie.ro