Am ramas fara prieteni nimic cand eram mic aveam o multime si stateam mai mult pe afara decat in casa.Acum ies din casa mai rar stau mai mult la calculator.Ce sa fac am 14 ani fac 15 prin octombrie si e vancanta nu am cu cine sa ma duc pe afara ,se duce vacanta degeaba pt ca nu am facut nimic.Toti prietenii mei din copilarie s-au dus in alte grupuri si m-au lasat pe dinafara nu ma accepta in grupul lor sau in alte grupuri dar nu am probleme psihice sau altceva grav.Pur si simplu intr-o zi mi-au spus ca de ce ma tin dupa ei (eu vroiam sa ma integrez) ba chiar mai mult rad de mine si colegii la fel.Nu am cu cine sa ies afara nu gasesc persoane sa ma imprietenesc la pshiholog nu vreau sa ma duc.Sunt un pic timid dar nu genu care sa nu vorbeasca cu nimeni sa sa fie retras rau.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ajutatima"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)

Psih. Marina- Lucica Balea MPsih. Marina- Lucica Balea este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
Cum te poate ajuta cineva care nu te cunoaste? Raspunsurile se afla la tine. Ai nevoie de mai multa incredere in tine si probabil de un alt mod de a comunica. Te poti descoperi in cadrul unor sedinte de dezvoltare personala.
La psiholog apeleaza persoanele care intampina o dificultate in viata, nu cele cu probleme psihice.
Nu exista sfaturi universal valabile, din pacate. Poti incerca sa incepi o activitate noua, un sport, ceva ce iti face placere. Asa vei cunoaste oameni noi.
Daca doresti dezvoltare personala, te astept cu drag.
Psih.Marina-Lucica Balea
0735 853 000
Marina-Lucica Balea
Psihoterapeut, consilier
tel 0735 853 000
psihoprof.ro