Coronavirus Update

Dereglarile hormonale asociate chisturilor ovariene pot provoca tulburari de tensiune?

Intrebare postata de Utilizator21563986472 cu un an in urma - 1 raspuns
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Chisturi ovariene Tahicardie Ciclul menstrual

Am chisturi pe ambele ovare, unul de 3,9 cm pe ovarul drept si unul mai mic pe celalalt si menstruatii uneori foarte lungi, neregulate si imprevizibile. Scorul Roma a iesit ok, fac tratament cu Normens de o luna si ceva si in cateva zile ar trebui sa incep sa iau Duphaston timp de 10 zile.

Problema e ca de cand a inceput ciclul actual (ciudat si neregulat, la fel ca in ultimele luni) am inceput sa am in plus niste ameteli mai ciudate cu tulburari de vedere, uneori asociate unor momente mai stresante de peste zi. MI-am luat tensiunea si pulsul, tensiunea pare sa creasca destul de brusc la 14-15/ 9, iar pulsul o ia razna pana la 90-100, chiar 110. Nu stiu ce sa cred, o fi alta problema sau e legat de tulburarile hormonale? O fi nevoie de investigatii suplimentare? Ce ar putea sa insemne asta si cum o sa reactionez, oare, la Duphaston (de care nu am mai luat pana acum)?

S-a mai confruntat cineva cu asa ceva?

Raspunsuri (1)

Admin SfatulMedicului (cu un an in urma)

Buna ziua,
Pentru a putea primi un raspuns adecvat va recomandam sa mergeti la un control medical. Articol de interes: //sfatulmedicului.ro/Hormonii-si-tulburarile-endocrine/dereglarile-hormonale-simptome-si-afectiuni_7610

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.