Coronavirus Update

Complexul tau de vitamine B pentru o viata sanatoasa!

Publicat la data de: 26 August 2021
Complexul tau de vitamine B pentru o viata sanatoasa!

Pentru un stil de viata sanatos, alimentatia ta este importanta, din ea obtii complexul de vitamine de care ai nevoie pentru a-ti duce sarcinile cu succes la bun sfarsit.

Principalele semne ale unui deficit de vitamine prezent in organismul tau au la baza stari precum: anemia, confuzia, depresia, dificultati in mentinerea echilibrului, oboseala, probleme intestinale, tulburari de dispozitie, slabiciune musculara, amorteala si furnicaturiile in maini si picioare.

Complexul de vitamine B este principalul complex care se regaseste in alimentele pe care le consumi cel mai des, de aceea este necesara suplimentarea dietei cu aceste vitamine, iar ele constau in 8 vitamine principale: tiamina (vitamina B1), riboflavina (vitamina B2), niacin (vitamina B3), acid pantotenic (vitamina B5), piridoxina (vitamina B6), biotina Vitamina B9) si cobalamina (vitamina B12). Vitaminele B ajuta organismul sa metabolizeze alimentele, sustin formarea ADN-ului sanatos, il repara si il protejeaza, mentin sanatatea sistemului nervos central si a muschilor.

Beneficiile celor 8 B-uri naturale din complexul tau de vitamine:
• Vitaminele B1, B2, B3, B5, B6, reduc starile de oboseala si cresc rezistenta organismului la stres.
• Vitaminele B1, B2, B3, B5, B6 asigura functionarea normala a sistemului nervos, sinteza si metabolizarea normala a anumitor neurotransmitatori, dar ajuta si la mentinerea sanatatii psihice
• Vitamina B1, sprijina functionarea normala a inimii
• Vitamina B2 sustine vederea, metabolismul normal al fierului si protejeaza organismul de stresul oxidativ
• Vitamina B3 sustine mentinerea sanatatii membranelor mucoase si a pielii
• Vitamina B5 sustine sinteza normala si metabolizarea hormonilor steroizi, a vitaminei D si a unor neurotransmitatori, reducerea oboselii si extenuarii
• Vitamina B6 asigura sinteza normala a cisteinei, homocisteinei, proteinelor si glicogenilor, formarea globulelor rosii si reglarea activitatii hormonale
• Vitamina B8 sustine metabolismul normal al macronutrientilor si mentinerea sanatatii parului
• Vitamina B9 sustine cresterea tesutului matern in timpul sarcinii, sinteza normala a aminoacizilor si procesul de diviziune celulara.
• Vitamina B12 sustine functionarea normala a sistemului imunitar si contribuie la procesul de diviziune celulara.

Surse naturale de vitamine B:
• Germeni de grau: Painea si chiflele integrale contin toate componentele semintei cerealei si alimenteaza organismul uman cu subtante nutritive considerabil mai multe.
• Somonul: Este un bun furnizor de vitamine, fiind bogat in vitamina B6, iar pe langa aceasta mai contine si niacina, acid pantotenic precum si vitamina B12.
• Branzeturile si produsele lactate: au surse bogate in vitamina B12
• Legumele ( varza alba, varza de bruxelles, fasolea, fasolea neagra): surse bogate in vitamina B1
• Fructe ( banane, pepenele galben, zmeura): surse bogate in vitaminele B
Ouale: surse bogate in vitaminele B3
• Laptele de soia: sursa bogata in vitamina B3
• Produsele de origine animala: surse bogate in vitamina B6
• Drojdie de bere: contine toate vitaminele B

B complex-100! Complexul tau de vitamine B pentru o viata sanatoasa!

Drojdie de bere (Saccharomyces cerevisiae) imbogatita in vitaminele B1, B2, B3, B5, B6, B8, B9, B12: Complexul de vitamine B, extras din Drojdia de bere, are efect puternic remineralizant, regenereaza tesuturile, stimuleaza sistemul imunitar si ajuta la buna functionare a sistemului nervos.

Extractul de Ashwagandha: creste efectul vitaminelor B1, B2, B3, B5 si B6 asupra sistemului nervos. De asemenea, are cel mai mare continut de withanolide - 7%, si contribuie la refacerea organismului in situatii de stres, oboseala sau nivel scazut de energie. Withanolidele sunt substante cu efect puternic antioxidant, previne aparitia bolilor neurodegenerative, imbunatasesc capacitatea de concentrare si induc starea de calm.

Cum actioneaza B-complex pentru o viata sanatoasa:
• Functionarea normala a sistemului nervos
• Combaterea efectelor stresului
• Oboseala si extenuare
• Deficiente imunitare
• Functionare normala a inimii