Coronavirus Update

MedLife continua strategia de consolidare a serviciilor medicale si de wellness si achizitioneaza platforma digitala SanoPass

Actualizat la data de: 12 Septembrie 2022
 MedLife continua strategia de consolidare a serviciilor medicale si de wellness si achizitioneaza platforma digitala SanoPass

• Din grija pentru toti romanii care isi doresc sa isi mentina un stil de viata sanatos, MedLife achizitioneaza pachetul majoritar din actiunile platformei digitale SanoPass si devine cel mai mare integrator de servicii medicale, de wellness si sport din România.
• Pandemia Covid-19 a dovedit mai mult ca niciodata faptul ca monitorizarea sanatatii, miscarea, sportul si o nutritie corecta sunt instrumentele cele mai bune pentru apararea sanatatii, inainte de tratamente si vaccinuri.
• Abonamentele de sanatate, coroborat cu cele de fitness, ne pot mentine un stil de viata sanatos si ne pot prelungi durata de viata, daca sunt utilizate in mod constant. MedLife va finanta si publica un studiu stiintific independent pe acest subiect in lunile urmatoare.
• Reprezentantii MedLife atrag atentia asupra importantei de a integra serviciile de miscare, nutritie si sport in abonamentele medicale cu aceleasi facilitati fiscale, fiind o masura cheie pentru mentinerea sanatatii populatiei, dar si pentru degrevarea Fondului National de Sanatate.
• Ca urmare a finalizarii tranzactiei, SanoPass isi va accelera planurile de crestere si dezvoltare atat la nivel national, cât si international.

MedLife, liderul pietei de servicii medicale private din Romania, anunta achizitionarea pachetului majoritar din platforma digitala SanoPass, unul din cele mai active startup-uri romanesti din zona de healthtech, care ofera servicii medicale, de wellness si fitness in regim de abonament si individual.

Tranzactia marcheaza continuarea strategiei MedLife de a integra si consolida serviciile medicale si cele de wellness, dezvoltand un sistem integrat de servicii pentru un still de viata sanatos prin preventie medicala, sport si nutritie.

Platforma digitala SanoPass unifica si faciliteaza accesul la sanatate si fitness, oferind acces in peste 1.200 de clinici private, atat de proximitate, cat si din retele mari, si in peste 200 de sali de fitness din Romania si Republica Moldova. Prin intermediul acestei reele nationale de parteneri, SanoPass asigura servicii medicale si de fitness pentru 50.000 de abonati.

“Realitatea ultimilor ani arata clar cât de acuta este nevoia de noi modele de pachete de servicii de medicina si preventie centrate pe nevoile individuale ale pacientilor si, in acelasi timp, complementare sistemelor de sanatate publice si private. Achizitia pachetului majoritar din platforma digitala SanoPass marcheaza astfel inca un pas important pentru MedLife in directia strategica de a deveni un furnizor integrat de abonamente de asistenta medicala preventiva, miscare si nutritie, in completarea serviciilor de diagnostic si tratament pe care le oferim deja in cea mai mare retea de unitati medicale la nivel national. Convingerea noastra este ca, odata cu integrarea acestui model la nivel national, vom putea contribui la o imbunatatire importanta a calitatii vietii pacientilor din România. in plus, credem cu tarie ca, mai devreme sau mai târziu, toate aceste abonamente si servicii ar trebui sa devina deductibile fiscal deoarece reprezinta un instrument cheie in mentinerea sanatatii populatiei si in degrevarea cheltuielilor sistemului public de sanatate”, a declarat Dorin Preda, Director Executiv, MedLife Group.

In urma finalizarii tranzactiei, SanoPass va ramane un business independent, iar echipa de management se va pastra in aceeasi formula, fondatorii Andrei Vasile si Delia Iliasa urmand sa isi continue activitatea si planurile de dezvoltare in cadrul SanoPass. Pentru urmatoarea perioada, SanoPass vizeaza extinderea substantiala a echipei si a portofoliului de clienti si beneficiari, compania deservind atât abonati individuali, cât si clienti persoane juridice, preponderent IMM-uri care au intre 10 si 250 de angajati. in plus, SanoPass colaboreaza cu unele dintre cele mai puternice companii de asigurari din România, cum ar fi Generali, Metropolitan Life si NN.

Potrivit reprezentantilor companiei, SanoPass a cunoscut o expansiune remarcabila, inregistrând in prima jumatate a anului 2022 peste 100.000 de servicii medicale si de fitness livrate. Ca integrator de servicii de sanatate, preventie medicala, wellness si fitness, SanoPass deblocheaza un potential semnificativ de cross-sell pentru clinicile medicale si operatorii de fitness parteneri, spre beneficiul abonatilor.

„Am avut, inca de la inceputurile SanoPass, viziunea integrarii sistemului medical privat cu cel de wellness cu scopul deschiderii catre consumatorii finali a demitizarii si a facilitarii accesului la ambele categorii de servicii. in plus, lucram activ la integrarea celui de-al treilea pilon al unui stil de viata sanatos, nutritia, si credem ca aceasta noua etapa care incepe acum, odata cu intrarea in actionariat a grupului MedLife, va fi marcata de cresterea increderii pietei in potentialul companiilor noi, al startup-urilor de tehnologie, asa cum suntem noi”, declara Delia Iliasa, Co-Fondator si Managing Partner SanoPass.

„Ambitiile noastre legate de expansiunea internationala ramân si avem in vedere extinderea, in timp, la nivel european. Partea de med-tech este pilonul de baza al SanoPass, si vom continua in mod constant sa inovam, sa fim prezenti in comunitatea de startup-uri tehnologice, dar si sa ajutam sa integram cele mai noi idei si tehnologii in beneficiul pacientului si al starii sale de bine”, spune Andrei Vasile, Fondator si Managing Partner SanoPass.

MedLife a anuntat in urma cu 5 luni intrarea pe un nou segment de business, cel al serviciilor de wellness, care completeaza serviciile medicale de diagnostic si tratament oferite la nivel national, prin achizitia salilor de fitness Sweat Concept. Tranzactia s-a incheiat saptamâna trecuta, planurile de crestere in aceasta directie fiind in plina dezvoltare.

Grupul MedLife este operatorul cu cel mai mare portofoliu de achizitii in zona medicala din România, compania investind masiv in cresterea retelei din România. Prin achizitia SanoPass, MedLife ajunge la un numar de 46 de tranzactii.

***
Despre Sistemul Medical MedLife

Sistemul Medical MedLife a pornit acum aproape trei decenii, s-a dezvoltat sanatos si a devenit cel mai mare furnizor de servicii medicale private din România. Antreprenorii români, care au pus bazele acestei companii, au investit si s-au implicat pentru a aduce schimbare in sistemul de sanatate românesc, au crezut in inovatie si au indraznit sa tinteasca cât mai sus, pentru a oferi pacientilor români calitate, profesionalism, grija si respect pentru nevoile lor.

Compania opereaza cea mai extinsa reea de clinici, una din marile reele de laboratoare medicale, spitale generale i specializate i are cea mai mare baza de clieni corporate pentru Pachete de Prevenie in Sanatate din ara. Este, de asemenea, din punct de vedere al vânzarilor, unul dintre cei mai mari jucatori de servicii medicale private din Europa Centrala si de Est.

Grupul MedLife are un istoric de succes in ceea ce priveste atât cresterea organica, cât si cresterea prin achizitii. Echipa sa puternica si experimentata de management a fost capabila sa creeze si sa gestioneze aceste oportunitati de crestere, dobândind cunostinte si experienta valoroase, care sa ii permita gasirea celei mai bune cai pentru continuarea cu succes a extinderii.

Fiind o companie româneasca cu traditie, MedLife a ales sa se listeze la Bursa din România, fiind un model al listarilor pe piata locala de capital. A deschis orizonturi, iar prin guvernanta corporativa pe care o are implementata, a inspirat si alte companii locale spre a porni pe acest drum si a ajuta la dezvoltarea capitalului românesc si a economiei. Actiunile emise de MedLife SA sunt admise la tranzactionare pe piata reglementata la vedere administrata de Bursa de Valori Bucuresti, Categoria Premium, având simbolul de tranzactionare ″M″.

in perioada de pandemie MedLife a reusit sa joace un rol esential in societate si sa capete un statut de lider in monitorizarea pandemiei prin implicarea activa in zona de cercetare.

Compania continua sa investeasca in proiecte cu impact asupra comunitatii locale in tehnologie si infrastructura. Creeaza locuri de munca si dezvolta un ecosistem care contribuie la dezvoltarea si mentinerea unei Românii sanatoase.

www.medlife.ro

Despre SanoPass

Aplicatia SanoPass are peste 50.000 utilizatori si ofera acces la o retea nationala de 1200 de clinici partenere si 200 de sali de fitness. Abonamentele SanoPass contin servicii de medicina muncii, consultatii, investigatii, analize medicale, stomatologie, nutritie, psihologie, fizioterapie, imagistica avansata, dar si fitness si aerobic. Pe lânga acestea, platforma ofera acces la asiguratori si Telemedicina non-stop.

Reteaua medicala SanoPass include centre medicale precum: Sanador, Emerald, Clinica Sante, Synevo, Affidea – Hiperdia, Arcadia, Medstar, Spitalul Pelican etc., in timp ce reteaua de sali de fitness partenere include:  StayFit, 700 FIT, Sweat, Neby Fitness, Fit9 by Alma, Bodybible, Endorfine etc.

www.sanopass.ro


Urmareste Sfatul Medicului

Aboneaza-te la Newsletter
Salveaza articolul pentru mai tarziu
Poti accesa articolul oricand, de pe orice dispozitiv, din contul tau sfatulmedicului.ro sau din aplicatia de mobil SfatulMedicului (iOS, Android)
Sterge articolul
Elimina articolul din lista celor salvate