Clickmed
programare rapida la medic

In cadrul campaniei Nestle Fitness,Funditele CheckYourSelfie din Romania pe locul II la nivel mondial

Actualizat la data de: 11 Noiembrie 2014
In cadrul campaniei Nestle Fitness,Funditele CheckYourSelfie din Romania pe locul II la nivel mondial

Prin intermediul campaniei CheckYourSelfie, desfasurata in octombrie, luna de promovare a luptei impotriva cancerului la san, aproximativ 400 de fundite roz au fost "agatate" pe harta Romaniei, tara noastra clasandu-se la nivel global, pe locul al doilea dupa Portugalia. Campania a avut un real succes, popularizandu-se, astfel, si in randul femeilor din Romania importanta propriei examinari a sanilor. in plus, Nestle Fitness s-a implicat si in cros-ul organizat de Asociatia Casiopeea si a ajutat la strangerea fondurilor pentru achizitia de proteze, printr-o donatie.

Mesajul campaniei de pe pagina de Facebook a Nestle Fitness, din perioada 15 septembrie – 30 octombrie, a inregistrat peste 3.000.000 de impresii, in aproximativ 50 de postari. Hashtagul CheckYourSelfie a fost asociat in peste 153 de postari.
Bra Cam – video-ul postat pe pagina de YouTube a Nestle Fitness Romania a fost vizualizat de peste 250.000 de ori, iar la nivel global a avut peste 20 de milioane de vizualizari.

"Ne bucuram ca datorita campaniei CheckYourSelfie, din ce in ce mai multe femei s-au alaturat luptei impotriva cancerului la san si au constientizat importanta autoexaminarii. Mesajele primite ne-au incurajat sa continuam aceasta campanie si in anii urmatori pentru a trage un semnal de alarma in legatura cu aceasta afectiune", a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager, Breakfast Cereals Nestle Romania.

"Multumim Nestle Fitness, un partener de incredere al Asociatiei Casiopeea si o companie foarte implicata in sustinerea cauzei noastre. in urma cros-ului din Bucuresti, la care au participat alaturi de alte 2.700 de persoane si angajatii Nestle, am reusit sa strangem 30.000 de euro si sa donam 320 de proteze mamare femeilor care lupta impotriva cancerului la san", a declarat Dr. Marina Otelea presedintele Asociatiei Casiopeea.

Campania CheckYourSelfie si-a dorit sa aduca in prim-plan importanta autoexaminarii si de a determina cat mai multe femei din Romania, dar si din intreaga lume, sa isi faca un control periodic al sanilor, esential in detectarea si prevenirea cancerului la san.


Urmareste Sfatul Medicului

Aboneaza-te la Newsletter
Salveaza articolul pentru mai tarziu
Poti accesa articolul oricand, de pe orice dispozitiv, din contul tau sfatulmedicului.ro sau din aplicatia de mobil SfatulMedicului (iOS, Android)
Sterge articolul
Elimina articolul din lista celor salvate