Ajutor!

Intrebare postata de Ligia Pop cu 6 ani in urma - 3 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Neuropatii Hiperacuzie

Buna ziua! Ma numesc Ligia, am 54 ani, sunt din Cluj-Napoca. Am nevoie disperata de ajutor. Chinul meu a inceput, odata cu refacerea danturii. Probabil a fost doar o p***ancidenta. Doar de cateva luni, dupa multe peregrinari prin cabinetele medicale, am fost diagnosticata in urma unui ENG cu POLINEUROPATIE SENZITIVA DE FIBRE SUBTIRI.

Pe langa simptomele generate de POLINEUROPATIE(arsuri cumplite la extremitati, amplificate seara), mai am urmatoarele simptome(in ordinea aparitiilor):

- inflamare a buzelor, gingiilor si cavitatii bucale, care s-a extins in tot corpul
- ochii au inceput sa ma deranjeze. Orice activitate care implica concentrarea si folositul intens al ochilor(citit, uitat la televizor, cusut etc.) imi provoaca procesul imflamator(foarte vizibil la buze).
- o oboseala acuta fizica si psihica care ma obliga sa fiu inactiva o buna parte a zilei.
- hiperacuzie, ma deranjeaza orice zgomot mai puternic, mai ales inspre seara.
- caldura si frigul le simt foarte accentuat.
- atrofiere musculara; orice efort muscular e un chin(chiar si mersul pe jos).
- In ultimele luni, venele mele de la maini si la picioare, sunt extrem de umflate(in anumite parti ale zilei, mai ales seara). Sunt foarte vizibile, arata chiar grotesc.
Ceea ce am observat este ca: nervii, plansul, oboseala imi accentueaza procesul inflamator din corp.

Am facut urmatoarele analize:

- ENG; diagnosticata cu polineuropatie de fibre subtiri, usor increment la nervul ulnar(care in urma unui EMG s-a constatat ca nu mai este)
- EMG(electromiografie); am fost suspecta de Miastenia Gravis.
- Radiografii pulmonare; bronhoneumopatie obstructiva cronica acutizata
- CT pulmonar; suspecta de TBC, care a fost infirmat.
- Biopsie la buze; n-a iesit nimic.
- RMN cu substante de contrast; demielinizari nespecifice, posibil hipoxic ischemice in substanta alba bifrontala si periventriculara, cu leziuni minore, 2 mai recente.
- Radiografie tiroidiana; 2 noduli nesemnificativi care nu prezinta pericol.
- Ecografie CORD; VS nedilatat, cu functie sistolica pastrata, fara colectie pericardica, disfunctie distolica de tip relaxare alterata, fara valvulopatii.


Analize de sange care n-au iesit normale:

- CORTIZOL: 1002 (limite normale intre 171-536)
- Fosfataza alkalina: 125 (limite normale intre 35-104)

Cele care mi-au iesit in limite normale sunt: T4, TSH, ACTH, BORRELIA, COMPLEMENT C4, LGE, CRIOGLOBULINE, LDH, CREATINKINAZA, ANTI-pANCA, AG CARCINOEMBRIONAR, BILIRUBINA DIRECTA, CALCIU SERIC TOTAL, CREATININA SERICA, FACTOR REUMATOID, FOSFATAZA ALKALINA, GAMMA-GT, GLICEMIA, PROTEINA C REACTIVA, PROTEINA TOTALA, TGO-AST, TGP-ALT, UREE SERICA, VITAMINA B12, TPOK, ATPO, AAMI, PH, GLUCOZA, COPRI CETONICI, PROTEINE, UROBILINOGEN, BILIRUBINA, HEMOGLOBINA, NITRITI, ESTERANZA LEUCOCITARA, CELULE EPITELIATE, LEUCOCITE, lgC, lgA, lgM, C3, C4, ASLO.

Am luat urmatoarele medicamente: Tiogama, Milgama, Lyrica, Gabaran, Medrol, Bisotens, Aspimax Cardio, Pentoxiretard, Vitaminele de rigoare.

Tot ce am expus mai sus, pot sustine cu documente si cu poze(la inflamarea buzelor, mainilor, picoarelor). Lupta si analizele continua, doar ca puterile fizice, psihice si financiare au scazut. Fiecare analiza care mi se cere, in speranta ca se va gasi boala autoimuna care mi-a generat polineuropatia, imi aduce o noua speranta, dar se pare ca sortii nu sunt in favoarea mea. Nu vreau sa fiu melodramatica, dar sunt disperata. Nu mai am viata sociala, nimic din ce am fost nu mai sunt, sunt doar o leguma care se zbate sa traiasca, intre doua analize si un sac de medicamente. Am slabit 10 kilograme, acum am 43 de kg, din cauza consumului interior. Voi da un mic exemplu
, si cu asta am incheiat: am fost o metal-ista infocata si acuma sunt o stafie. Va rog din suflet ajutati-ma, si va multumesc pentru timpul acordat citirii acestui mic roman despre viata mea.

Pentru orice contact: Email: Vlad.iancu93@yahoo.com

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (3)

Irinel (cu 6 ani in urma)

Ceea ce pot sa va spun este ca am luat pentoxiretard la rec med din cauza ca aveam dureri de picioare. La citeva zile de la administrare am avut crampe musculare, circei, mai ales in timpul noptii. Dl dr mi-a rec sa reduc doza, am avut in continuare aceste manifestari si atunci nu am mai luat.
Cauza durerilor de picioare am observat ca a fost, statul indelungat in picioare pe gresie rece, asa ca am evitat o parte a cauzei- gresia rece.
Am si acum durere de articulatia gleznei, musculatura piciorului dar nu atit de intense si nu in fiecare zi.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Dr MERLAS CORNEL (cu 6 ani in urma)

Lucrez in CLUJ,TEL 0740256532,Din descrierea suferintelor D-stra,este vorba de mielita.Cauza poate fi un virus neurotrop(herpetic,cytomegalovirus,sau altul),amoebiazaNaegleria Fowleri a carei hrana este mielina,patrunde in spatiul cerebral prin nas, pe calea olfactorie,iar in nas ajunge din apa,mai sunt intalnite cazuri in care sunt prezenticysticerci,heterophies heterophyes,angiostrongylus cantonensis.Dificultatile intalnite de Dv.in precizarea de diagnostic nu consta in nepriceperea medicilor care v-au consultatsi tratat pentruca leziunile la inceput sunt cu mult sub limita puterii de evidentiere obiectiva a acestor leziuni.Lucrez cu un sistem(METATRON-4027),care pune in evidenta leziuni de ordicul nanomerilor,precum si a agentilor infectanti cauzatori.Tipul acesta de suferinta il
intalnesc foarte des.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
cecilia (cu 4 ani in urma)

Si eu am arsuri in degetele de la picioare si dureri in talpi. Si o stare de nerabdare care incepe dupa-amiaza. Am aproape o luna jumate (inceput in 5 iulie2015) de tratament cu pentoxiretard pentru circulatie periferica si o luna (inceput in 20 iulie) de tratament cu gabaran400.
Am facut si alte tratemente cu antiinflamatorii si tot ce mi-a spus medicul de familie si apoi neurologul - care (acesta din urma) mi-a recomandat un RMN unde s-a evidentiat o inflamatie intre L5-S1 pa care chiar am simtit-o facand eu si masaj moderat de mai multe ori pe zi cu diclofenc, diclosal, diclac gel chiar disparand in timp durerea din acea zona. Si eu am facut un efort peste puterile mele dar atunci nu m-a durut.Am facut si alte "minuni" - am sapar in gradina cu o sapa mai grea, am stat in cateva randuri pe o scara sa adun visine si "bomboana de pe tort" am stat in vreo doua zile cu talpile goale pe gresia de la bucatarie.Nu am cuvinte sa spun cum am fost durerile si cat am suferit. Problemele care au mai ramas sunt acestea din talpi si degetele picioarelor.Simt degetele de parca ar fi arse si atat de sensibile incat si o usoara atingere e o problema. Sa nu mai iau pentoxiretard ? sa nu mai iau gabaran care are printre reactii adverse o multime de chestii ?
Cineva care a patit ca mine poate imi da un sfat ?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.