Premenopauza

Intrebare postata de adriana555 cu 9 ani in urma - 8 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Menopauza Simptome perimenopauza

Buna ziua,am 45 de ani si am simptome de premenopauza,uneori mi-e foarte cald,adica bufeuri,iar alteori mi-e frig exagerat,am citit ca asa se manifesta acest sindrom premenopauza. Credeam ca suplimentele cu soia si calciu ma vor ajuta,dar ele doar amelioreaza. Precizez ca am doua nasteri si nici un fel de alte probleme de sanatate.Va rog sa imi spuneti mai multe desre substitutia hormonala ,daca se da fara reteta si ce anume sa cumpar. Va multumesc.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (8)

Sheila (cu 9 ani in urma)

Bufeurile pot sa apara chiar in timpul substitutiei estrogenic.Daca sunteti fumatoare, abandonul este cea mai buna alegere pentru ameliorarea bufeurilor.Femeilor fumatoare li se interzice initierea substitutiei hormonale
Reducerea stresului, o dieta sanatoasa si un som suficient si linistit sunt cateva metode pt a va simti bine.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
adriana555 (cu 9 ani in urma)

Nu sunt fumatoare,nu am nici un viciu,incerc pe cat posibil sa mananc si sanatos,nu sunt nici supraponderala,am doar 50 kg. Si cu toate astea ma trezesc uneori dimineata leoarca de transpiratie,pana si pilota e uda ,iar alteori mi-e frig dupa aceste accese de caldura. Si ciclul il am regulat,adica vine la 28 de zile asa cum e normal.In afara acestor bufeuri si senzatii de frig nu am alte probleme medicale,intotdeauna am fost sanatoasa. Ce-i de facut? Sau sa las ca natura sa isi urmeze p***asul pana corpul se obisnuieste cu scaderea estrogenului?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Adrienne (cu 9 ani in urma)

Cred ca ar fi bine sa lasi natura sa-si faca treaba. Uneori aceasta perioada nu exista, alteori iti face necazuri cu cativa ani mai devreme. Unele persoane suporta f. usor aceste simptome, pentru altele este un adevarat cosmar......Anumite suplimente naturale amelioreaza,dar nu vindeca nimic.....totul depinde de timp.......Sanatate!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
marinela (cu 9 ani in urma)

Am 43 de ani,acum un an,am fost operata la san,am facut chimio-terapie,raze in urama carora ciclul menstrual s-a oprit.Dupa 6 luni prin Octombrie mi-a revenit in fiecare luna,mai abundent sau mai putin abundent.In Ianuarie, pe 17 mi-a venit apoi am avut o interventie chirurgicala pe 22 Ianuarie(la cap),acum sunt disperata nu mi-a venit si nici nu stiu ce sa fac.
Astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra!
Va multumesc!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
elena (cu 9 ani in urma)

sunt la menopauza de aproape doi ani de zile si nu stiu ce samai fac
nu pot dormi noaptea ,de cele mai multe ori nici chiar doua ore pe noapte. lucrul asta mi se intampla de aproape un an si ceva. de cele mai multe ori nici nu astept sa vina seara. recomandati-mi va rog ceva pentru aceasta insomnie cronica as putea-o numi. astept raspunsul d-voastra.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Mariana (cu 9 ani in urma)

Am 45 de ani si 5 nasteri.Pe 14 august am avut ciclu normal si s-a oprit.Si peste cateva zile s-a pornit iar.Si acum este din abundenta.As vrea un sfat cat mai repede.Multumesc!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
ely (cu 8 ani in urma)

am 48 de ani si nu stiu de ce a 13 zi de dupa ciclu imi apar sp***ageri maronii usoare pina la a 28 zi cin vine asa zisul ciclu menstrual.In aceasta perioada am niste dureri mari de burta precizez ca am si un fibrom de 5 cm,o stare p***a dureri de spate,dureri de sani.Ciclul este abundent vreo 2 zile si apoi se stopeaza.Am fost la dr mi sa dat ceva med calciu cu magneziu si soyaklin,dar nu simt nici o ameliorare.Nici cu somnul nu stau bine dar iau ceva relaxante ca altfel as tremura toata ziua.As dori un sfat cat mai repede.Multumesc!
.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
ghita marinela (cu 6 ani in urma)

buna ziua ma numesc ghita marinela am 49 de ani si as dori sa imi raspundeti si mie la aceasta intrebare mie mia venit ciclu pe data 17 07 2013 si la doua saptamani din nou pe data 31 07 2013 credeti ca ar trebui sa cosult un doctor va mutumesl

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.