Lipsa menstruatiei

Intrebare postata de elenapopescu cu 8 ani in urma - 2 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Lupus

Buna ziua.sunt sub tratament cu medrol,plaquenil,imuran pt LES de un an de zile si acum e prima data cand mi se intampla sa nu am menstruatie.mereu am avut-o regulata.am facut 3 teste de sarcina in zile diferite si au iesit negative.tratamentul care il iau stiu ca favorizeaza ferilitatea dar am luat mereu masurile necesare pt a evita o sarcina.e posibil sa fie sarcina extrauterina si sa nu fie depistata de testele normale de sarcina?va multumesc mult.sunt foarte ingrijorata.o eventuala sarcina nu e de dorit in timpul tratamentului pe care il fac.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

Iuli (cu 8 ani in urma)

Ati mai scris si v-am raspuns. Va rog cititi acolo.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Testul de sarcina din sange depisteaza concentratiile de HCG (hormon gonadotropina corionica) , de altfel crescute intr-o sarcinia. Ar fi bine sa va adresati medicului ginecolog pentru a depista cauza amenoreei (lipsa de menstruatie) ,ce va poate recomanda efectuarea testului sanguin de sarcina.
Poate fi vorba de o amenoree secundara in cadrul unor boli endocrine ( sindrom Cushing iatrogen -indus sub tratament cortip***ad de lunga durata) , afectiuni ovariene sau uterine.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.