Variatii de tensiune

Intrebare postata de RODICA4970671 cu 7 ani in urma - 4 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Hipertensiunea arteriala (HTA)

Am 60 ani si de 2 ani fac tratament pentru hipertensiune. Am raspuns bine la inceput la orice tratament, dar la cateva luni imi creste tensiunea la 15 ( 16) cu/ 9(10), desi urmez tratamentul prescris. Ce seintampla? Trebuie sa suplimentez doza ? Multumesc

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (4)

Ar fi recomandat să vă prezentaţi la o reevaluare medicală şi să ţineţi un regim hiposodat intensificat

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Hipertensiunea arteriala (HTA).

Inscrie-te aici!
cezara cobzaru (cu 7 ani in urma)

am 60 de ani .ma numesc cezara .am o problema am simtome inexcplicabile ,o senzatie de usoara ameteala urp***a de o palpitatie cu senzatie de pierdere a echilibrului .mapoate cineva ajuta cu lamuriri ce trebuie sa fac?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
cezara cobzaru (cu 7 ani in urma)

mi-am masurat tensiunea .este 115.-62/ 52.este mica este buna sa-u mare?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Valorile tensionale descrise sunt bune dar acestea trebuie verificate şi în momentul ridicării din pat. Dacă valoarea maximă a tensiunii scade sub 100 mm Hg vertijul (ameţelile) şi pierderea echilibrului ar putea fi determinate de hipotensiunea arterială

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.