Umflaturi din cauza tensiunii?

Intrebare postata de oanagaby cu 7 ani in urma - 1 raspuns
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Hipertensiunea arteriala (HTA)

Buna ziua! Sunt la varsta de 55 de ani. Am probleme cu tensiunea. De cele mai multe ori este f mare si uneori f mica. Medicul mi-a prescris Tertensif si Tador. De ceva vreme mi s-a umflat piciorul stang f rau si ma doare cand merg. Abia ma mai incape pantoful. Sa fie din cauza acestor medicamente? Mentionez ca iau si Piracetam deoarece am stari de ameteala, Orgametril pentru incetarea ciclului(pentru a nu se marii fibromul) si mai iau Trezen. Nu mananc sarat. Va rog sa ma ajutati pentru ca nu mai stiu unde sa ma duc. Multumesc!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

eva40 (cu 7 ani in urma)

va rog sa cititi prospectele,aveti acolo raspunsul.Va ajut daca-mi scrieti la adresa

Eva

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.