Tensiune

Intrebare postata de membru213843 cu 5 ani in urma - 3 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Hipertensiunea arteriala (HTA)

Am hta2 de 10 ani sub control medicamentos , prestarium, bisog, tertensif. am diabet insulina 60 u/zi, Brusc de vreo 10 zile tensiunea sta la 180-220cu 117-130. Am luat diuretice, un captopril( a crescut) un nifidepin si a scazut momentan la 180/117.oare ce se petrece. am 56 ani

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (3)

Trebuie sa mergeti la un consult amanuntit, plus pt analize suplimentare, si asta cat mai p***aand cu putinta (valorile mari ale TA pe care le aveti va predispun la risp***ai destul de mari). Probabil se intampla ceva in organismul dvoastra care va da aceste probleme, sau pur si simplu tratamentul trebuie ajustat.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Hipertensiunea arteriala (HTA).

Inscrie-te aici!
membru213843 (cu 5 ani in urma)

multumesc, acum sunt la bup***aesti9 resedinta la baia mare) am sa caut un cardiolog

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Hipertensiunea este de multa vreme disputata intre cardiologi si nefrologi. In cazul dvs cred ca, inaintea cardiologului, ar trebui sa discutati cu un nefrolog (rezistenta hipertensiunii la tratament ar putea semnaliza instalarea nefropatiei diabetice).

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.