Tensiune si noduli tiroidieni

Intrebare postata de ClaudiuRobe cu 7 ani in urma - 4 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Hipertensiunea arteriala (HTA)

Buna ziua! Sunt femeie, 58 ani, am noduli tiroidieni si tesiune arteriala 230/90 efectuand tratament medical cu amlodipina, tenaxum, talosan, sermion. am si un zgomot, vajaieli la cap. Ce-mi recomandati? Multumesc anticipat.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (4)

eva40 (cu 7 ani in urma)

Stip***a doamna
aveti probleme mai mari din cauza medicamentelor pe care le luati.ati citit efectele secundare???Doctorul de specialitate v-a spus cand va vindecati?
Tensiunea dvs e foarte mare,hai s-o luam de la capat.Aveti grupa de sange 01 sau B3.
Nu-i voie sa folositi nimic imunostimulator.Banuiesc ca v-i se umfla picioarele si s-ar putea sa transpirati.

am sa va ajut si peste 3-4 luni ati si uitat de tensiune
Eva

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Buna ziua! Fenomenele subiective pe care le descrieti pot fi datorate valorilor crescute ale tensiunii arteriale. Consider ca aveti nevoie de o reevaluare cardiologica, cat mai grabnica, chiar azi!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Hipertensiunea arteriala (HTA).

Inscrie-te aici!
ClaudiuRobe (cu 7 ani in urma)

Buna ziua! Va multumesc pentru raspuns, am fost la 4 cardiologi, am efectuat CT complet, nu am primit niciun raspuns concret.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
ClaudiuRobe (cu 7 ani in urma)

am incercat zeci de variante de tratament, fara niciun rezultat.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.