TENSIUNE ARTERIALA

Intrebare postata de DRAGA cu 7 ani in urma - 1 raspuns MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Hipertensiunea arteriala (HTA) Anevrism aortic

BUNA ZIUA,
Acum trei luni sotul meu a avut o interventie chirurgicala (anevrism aortic abdominal), si a avut probleme cu tensiunea arteriala(18 pe masa de operatie). Am stat o luna in spital si tot acest timp a vut tensiune arteriala mare dar scazuta cu medicamente. Dupa externare am mers la un cardiolog si de atunci ia medicamente de tensiune si medicamente pentru sange. Sotul meu este grec si operatia a fost facuta in Salonic. Medicamentele de tensiune pe care le-a luat in Grecia sunt LOBIVON-PLUS 5mg- 12,5 mg cu substanta activa Nebivolol-Hydrochlorothiazide si ORIZAL 20mg-5mg cu substanta activa Olmesartan medoxomil- Amlodipine(amlodipine besilate).Acum suntem in Romania si i sau terminat medicamentele, Mama mea are tensiune arteriala si ia medicamentele IMPAMID 1,5 mg cu substanta activa indapamida si LISINOPRIL ACTAVIS 20 mg cu substanta activa lisinopril .
INTREBARE
POATE LUA PENTRU CATEVA ZILE ACESTE MEDICAMENTE IN LOCUL CELOR DI GRECIA. MULTUMESC .

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

E indicat ca tratamentul soţului d-vs să continue prin administrarea aceloraşi substanţe active. Dacă nu este posibil atunci tratamentul va trebui efectuat măcar cu medicamente înrudite (din aceeaşi clasă cu cele folosite până în prezent)

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.