Minima este mare

Intrebare postata de Cristian27692481 cu 7 ani in urma - 3 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Hipertensiunea arteriala (HTA)

Am 37 ani si in urma unei mari enervari,am ramas cu hipertensiune,cred eu maligna,adica valorile pot fi deseori 120/95 sau130/105.In acest caz eu urmez tratament cu noliprel 2,5,tinctura de paducel,Tritico si Rivotril deoarece am fost diagnosticat cu sindrom anxios depresiv.Dar tensiunea si durerile de cap imi joaca in continuare feste desi tratamentul il urmez de 4 luni,imi creste deseori tensiunea mica.Oare exista si un tratament homeopat pt aceasta afectiune?Daca stie cineva va rog sa ma contactati prin email la conductor_sef@yahoo.com sau mobil 0770365040.Va multumesc,cu respect,Cristian-Bup***aesti

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (3)

buna ziua,

daca tratamentul prescris, in urma administrarii corecte conform retetei, nu mentine valorile tensionale in limitele normale, trebuie sa va prezentati la medicul dumneavoastra cardiolog pentru o noua evaluare cardiovasculara si optimizarea tratamentului. nimeni nu neaga eficienta tratamentelor homeopate p***aative sau adjuvante, dar inainte de a apela la acestea trebuie sa incercati metodele dovedite a fi eficiente, pentru a preveni eventualele complicatii.

va urez o zi buna

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Hipertensiunea arteriala (HTA).

Inscrie-te aici!
Maria (cu 3 ani in urma)

Apelati la dr.Coros Daniela Florescu-medic homeopat-,o gasiti accesati saitul cu acest nume,medic celebru la nivel national,nu veti regreta niciodata.Eu am facut tratament antialergic la d-na doctor si m-am vindecat in % de 99%.Vindeca si alte boli,nu o sa regretati !!!Au cautat-o pacienti si medici din intreaga tara.Multa sanatate!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Demian (cu 3 ani in urma)

Am trecut si eu prin asta. Am fost diagnosticat cu distonie neurovegetativa . TA juca cum vroia din cauza stresului care l-am primit. ( 200/110 cea mai mare) Am urmat tratamente diverse. Insa nimic nu m-a ajutat.Pina m-am luat in mîini. Am aruncat toate p***aile , adica leap***aile. De la inceput imi era greu.Organismul era intoxicat cu chimie.A inceput o perioada grea de recuperare.In aceasta perioada primeam numai tincturi naturale.De valeriana , paducel, ceaiuri din melisa cu lapte, menta, miere de albini etc. M-am invatat sa-mi controlez TA. Sa ma autocontrolez. A fost dificil.Dar am reusit. Acum nu ma supara practic nimic. Mai sunt abateri dar le corectrez. Asa ca sfatul meu. Lasa naibii pastilele si treci la un mod sanatos de viata.Daca te intereseaza emailul meu: pntl_demian@yahoo.com

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.