Hta 2

Intrebare postata de marianamary cu 7 ani in urma - 2 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Hipertensiunea arteriala (HTA)

Buna ziua.Am ameteli desi urmez un tratament de tensiune:norvasc5mg,betalog zok 50mg,prestarium5mg,diurex50mg si aspacardin.Nu stiu ce sa fac!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

Ar fi necesară o reevaluare a tratamentului după măsurarea tensiunii arteriale timp de mai multe zile consecutiv, deoarece ameţelile ar putea fi reacţii adverse la administrarea tratamentului antihipertensiv

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Hipertensiunea arteriala (HTA).

Inscrie-te aici!
Macovietki Radu Augustin (cu 7 ani in urma)

am 43, de ani m-am lasat de fumat acum 2 ani, alcool nu am pus in gura de la 30 de ani, nu maninc gras am 1,73 inaltime, si 67 de kg, dieta familiei se compune din trei sferturi legume sub toate formele, crude sau congelate, nu fac abuz de carne, porc nu maninc decit ocazional,sarea in mincare nu cred ca depaseste limitele normale, maninc piine multa si dulciuri care contin zahar rafinat, gen ciocolata rulade, napolitane etc.....si la un control de rutina mi-a gasit o valoare a TA de 16/10. nu am antecedente in familie de hipertensiune arteriala, si totusi valoarea asta m-a speriat. As dori sa stiu cauzele pentru care am o valoare asa mare a TA

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.