Episoade hipertensive la urinare

Intrebare postata de weedmastersr cu 3 ani in urma - 3 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Hipertensiunea arteriala (HTA)

Buna ziua,

Mama mea se confrunta cu o problema destul de ciudata. Cand simte nevoia sa urineze, tensiunea arteriala ii creste pana la 200/100, indiferent daca ia medicamente impotriva hipertensiunii sau nu. Dupa ce urineaza, in cateva minute ii scade si tensiunea. Alte manifestari care apar in timpul acestor crize sunt cefaleea, tremur al mainilor si transpiratia. Toate acestea p***areaza ca ii creste nivelul adrenalinei. Anul trecut a avut simptome similare dar i-au trecut dupa cateva saptamani. In acesta perioada a avut si o mica piatra la rinichi ce mai tarziu a trecut. Nu stiu daca acestea ar putea legatura una cu alta sau de vina este un feocromocitom. Dumneavoastra care credeti ca ar putea fi cauza acestor episoade hipertensive?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (3)

Buna ziua,
As mai cateva intrebari
1. creste frecventa cardiaca?
2. ati verificat functia tiroidiana?

Pentru inceput as recomanda o ecografie renala si de suprarenale, o evaluare a functiei tiroidiene, si de ce nu dozare de acid vanil mandelic din urina pe 24 ore.
In acest mod va mai orientati asupra cauzei.
O zi buna

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Hipertensiunea arteriala (HTA).

Inscrie-te aici!
weedmastersr (cu 3 ani in urma)

Va multumesc frumos pentru raspuns. Acum a disparut problema dupa cateva doze de Carvedilol.

1. Da, creste si frecventa cardiaca pana la aproximativ 90 de batai pe minut.

2. Nu am verificat inca functia tiroidiana.

Vom verifica aspectele recomandate de dumnevoastra. Din nou, va multumim frumos pentru sfaturi!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Marius (cu 3 ani in urma)

Aceeasi problema o am si eu, mi sa zis k am hipertensiune arterila primara

Te-a ajutat acest raspuns? 0
Notificarile raspunsului dezactivate
Seteaza notificarile pe email
×
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.