Anticonceptionale si detralex.merg impreuna?

Intrebare postata de livipop cu 9 ani in urma - 10 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Fumatul

Iau anticonceptionale pt prima data deoarece am un chist ovarian;specific ca sunt fumatoare cam15 tigari /zi.
intrebatra mea este daca iau detralex cu anticonceptionale ma ajuta cu ceva?
detralexul mi-a fost prescris inainte de anticonceptionale deoarece am varice
as putea sa fumez si sa fac si tratamentul fara sa imi afecteze sanatatea

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (10)

marialeea (cu 9 ani in urma)

Nu e nici o problema cu Detralexul, este un medicament care, de fapt, intareste si permeabilizeaza vasele de sange si in special capilarele, diosmina continuta de Detralex nu este daunatoare si, de fapt, ea chiar previne riscul de accidente pe care il poti avea daca iei anticonceptionale si esti si fumatoare. Si eu fumez si am luat anticonceptionale tot pentru chisturi ovariene si Detralexul mi-a fost chiar recomandat, deoarece incepusera sa mi se sparga capilarele pe picioare indeosebi. Asa ca... nu e nici o problema, e chiar bine ca iei Detralex. Dar ai mare grija, daca vezi ca incepi sa ai probleme mai grave cu spartul vaselor de sange pe picioare (tu ac***a si antecedente inainte de inceperea anticoncetionalelor) este bine sa te duci la medic.
Multa sanatate.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
livipop (cu 9 ani in urma)

pai capilarele pe picioare sunt deja sparte.daca o sa se sparga si mai tare o sa arat tare rau pt ca am si varice.
in fine riscul meseriei
mersi frumos oricum pt sfat
ciau

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
livipop (cu 9 ani in urma)

aaa si inca ceva nu am maio luat de ceva vreme detralex.
nu sti se ia de 3ori1/zi?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
marialeea (cu 9 ani in urma)

Detralex iau si eu (pentru friabilitatea capilarelor) si mi s-a recomandat o singura priza a cate 2 pastile o data, in timpul mesei. Se iau in timpul mesei pentru a se asimila mai bine.
Si mi-am dat seama ca ai deja capilarele sparte pe picioare, tu ac***a varice, insa Detralexul previne spargerea altora noi (sau cel putin nu ti se vor mai sparge la fel de multe). Dar, ma repet, daca observi cumva ca se agraveaza prea mult situatia cu varicele tale, adica incep sa se sparga foarte multe si incep sa ti se formeze vanatai urate si mari ca suprafata, trebuie sa mergi la medicul care ti-a prescris aceste anticonceptionale, poate ti le schimba si iti da unele cu un continut mai mic de hormoni. Nu de alta, dar intr-adevar vei arata tare rau la picioare si nu prea vei mai putea sa porti nici o fusta mai sp***ata.
Sanatate.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
cacatzel (cu 9 ani in urma)

DETRALEX IAU SI EUUU!!! ahhh si eu dragilor am niste mancarimi in p***a fantastice cand ma spal pe dinti cu periutza de wc dar imi trec imediat ce fac o gargara cu garganol si dupa beau repede o tarie!!! sfatul meu este sa faceti p***a de fiecare data inainte de culcare si sa va abtineti de cateva ori de la ejaculare ca sa dureze un pic mai mult!!! pe p***aand dragutzilor,aveti asa teme interesante si comentarii inteligente aici pe site,o sa mai trec in p***aand pe aici bye byeeeee

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
ghita (cu 9 ani in urma)

sunteti niste bulangii toti.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
anonim (cu 9 ani in urma)

MARS inapoi in grota !!!!!!!!!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Anticonceptionalele si fumatul in niciun caz nu mreg impreuna, risc mare de tromboze si tromembolism pumonar.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Fumatul.

Inscrie-te aici!
Emma (cu 9 ani in urma)

eu am 23 de ani, un chist ovarian si ar trebui sa iau anticonceptionale...dar sunt fumatoare. si la varsta asta am risc de tomboze?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
marialeea (cu 9 ani in urma)

Emma, in mod normal pe orice prospect de anticonceptionale scrie ca nu e voie sa fumezi. Eu una, cat timp am luat, am fumat si fumez in continuare ca un turc si nu mi s-a intamplat nimic. Depinde insa si de la organism la organism. Ideea e sa te observi tu pe tine insati. Daca de la fumat ai o fragilitate crescuta a capilarelor (adica ti se sparg vasele de sange pe picioare, la degetele de la maini cand strangi ceva etc.) parerea mea e ca intai sa iei Detralex pentru ca vasele tale de sange sa-si redobandeasca elasticitatea si apoi pe urma sa iei contraceptive. Dar ai mare grija, vezi sa te duci la medic si sa ceri un anticonceptional slab hormonal, gen Logest sau Microgynon. Mie Logestul nu mi-a cauzat cu nimic, cumnata mea fumeaza si ea mult si Microgynonul nu i-a daunat cu nimic, depinde, ti-am spus, de organism. IN ORICE CAZ, NU LUA CUMVA DIANE!!!!! SUNT EXTREM DE PUTERNICE SI EU AVEAM VANATAI IMENSE PE PICIOARE DIN CAUZA LOR!!!!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.