×

Am gasit 2 intrebari despre Excesul de vasopresina si sindroamele asociate.

ce sa fac

Intrebare postata acum 9 ani de .

am un baiat de 16 ani cu care am aceasta problema ce a aparut cred eu in urma unui stress determinat de activitatea scolara. Daca va-ti lovit de aceasta problema si a-ti reusit sa o rezolvati va...

Intrebare postata acum 10 ani de . Dr. Nae Mihaela MDr. Nae Mihaela este un medic autorizat SFM a raspuns.

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.