Ciclu foarte scurt

Intrebare postata de dia423 cu 7 ani in urma - 15 raspunsuri

Este vorba de zilele cu sangerare. In mod normal am 2.5-3 zile.De cand iau contraceptive (cu consult.gincolog.)mi s-a redus perioada de sangerare - 1.5 zile. Am o problema oare?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (15)

ioana (cu 7 ani in urma)

Ce contaceptive folosesti? si eu am cam aceeasi problema de la ele

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
dia423 (cu 7 ani in urma)

karissa...Mie mi l a scurtat rau de tot ;), 1.5 zile, ce i aia?!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
omnia (cu 7 ani in urma)

Buna,

Si eu iau tot Karissa...iar rezultatul e acelasi.
Inseamna ca e ceva normal :)

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
marialeea (cu 7 ani in urma)

Dragele mele, eu una nu cred ca este normal ceea ce spuneti voi. Si eu am luat anticonceptionale, insa in urma unor analize endocrinologice. Numai acelea pot determina cu exactitate ce contraceptiv sa folositi. Iar medicul mi-a spus ca perioada de sangerare se scurteaza cand iei contraceptive, insa nu foarte mult. Altfel dati in alte belele. Atunci cand perioada de sangerare este chiar atat de scurta si daca luati acest contraceptiv de mult timp puteti sa aveti stari proaste aproximativ ca la pubertate: cosuri, transpiratii calde/reci, sebum excesiv al pielii etc. Eu am luat Diane la sfatul ginecologului si fara niste analize amanuntite prealabile si asa mi s-a intamplat! Apoi, dupa analize, am trecut pe Logest, care se incadreaza in categoria celor mai slabe cu continut hormonal si ciclul meu dureaza patru zile si jumatate si in cantitati multumitoare. AVETI GRIJA MARE! NU E NORMAL DELOC CE SPUNETI VOI!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
dia423 (cu 7 ani in urma)

marialeea, multumim pt raspuns, numai ca...eu nici inainte nu aveam 4 zile sangerare...2.5 zile cam asa aveam.
Analize, sunt de acord. Totusi, nu am niciun efect secundar de la Karissa, in afara faptului ca mi a scurtat ciclul.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
marialeea (cu 7 ani in urma)

Nu te supara ca te intreb: de cat timp iei Karissa? Si... ai citit prospectul? Stii, de cele mai multe ori, medicii, habar nu am de ce, recomanda niste anticonceptionale destul de puternice, probabil pentru a fi siguri ca nu va exista nici un risc de sarcina nedorita. Dar si cele mai "blande" sunt bune, eu sunt fumatoare si nu am avut probleme niciodata de la Logest chiar daca are un continut hormonal mai mic.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
dia423 (cu 7 ani in urma)

Pai nu iau demult, de 2 luni decat. Nici Karissa nu are continut hormonal mare.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
marialeea (cu 7 ani in urma)

Atunci e OK, credeam ca le iei de ceva vreme. Eu totusi cred ca ar fi mai bine sa te duci la endocrinolog. Stii, de fapt anticonceptionalele tin mai mult de partea hormonala a organismului, iar ginecologii nu prea poti spune ca sunt chiar asa de "specializati" ca medicii de profil... Eu, daca m-am simtit prost de la Diane, am fost la endocrinologie si mi-a dat urmatoarele analize: TSH, T3, T4 si Prolactina in special. Si am constatat ca Diane ma cam daduse peste cap (luasem pastilele astea cam 8 luni, deci mai multa vreme). Si, crede-ma, un ginecolog imi recomandase Diane, nu le luasem eu singura, "dupa ureche"!
Eu zic ca iti vei da seama singura cum sta treaba, dar daca te simti prost de la Karissa te poti duce la endocrinolog pentru niste simple analize de sange. MULTA, MULTA SANATATE ITI DORESC SI AI GRIJA DE TINE!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
crisssssa (cu 6 ani in urma)

buna ziua
in urma k 8 luni medicul ginecolog mia recomandat anticonceptionalele diane p care le iau s in prezent.Saptamana trecuta(joi)am luat ultima pastila iar vineri am avut un raport sexual k prietenul meu.In mod normal dupa terminarea flaconului in curs de 7 zile trebuie s ati apara menstruatia dar la mn au trecut 5 zile s inca nu mia aparut ciclul mestrual.Este posibil sa fiu insarcinata sau e doar o dereglare a ciclului menstrual? Va rog frumos datimi s mie un sfat ca eu nu mai stiu ce sa fac.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
fabia_tranda11 (cu 6 ani in urma)

pt crisssssa,nu trebuie sa te ambalezi se pote intampla.in mod normal nu ai cum sa ramai insrcinata chiar daca ai contact dupa ce termini folia...dupa pauza de 7 zile incepi a doua folie si gata dar daca nici in pauza celorlalte nu iti vine dute la ginecolog

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
fabia_tranda11 (cu 6 ani in urma)

pt dia423,draga mea nu este normal sa ai ciclu doar 1 zi jumate...eu am luat pana acum inca doua tipuri de contaceptive.primul car l-am luat se cheama gracial,nu stiu daca ati auzit de el,abia dupa un an am inceput sa am ameteli stari de nervi neobisnuite etc(astea erau ff puternice pt tratarea cistitei si a acneei)dupa mi-a dat yasminelle, care sunt mai lejere decat yasmin,dela astea m-am simtit de doua ori mai rau si am facut iar cistita ceea ce nu este normal daca iei contraceptive,am facut analize recomandate de ginecolog si mi-a dat yasmin.acum nu mai sipmt ca le iau sau ca imi vine ciclu. am ciclu normal 4 zile si inainte o luna aveam 1 zi adoua luna 10 zile

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
larisa (cu 6 ani in urma)

mie numia venit si am 13 ai si 3 luni cum fac sa il grabesc

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
paula (cu 2 ani in urma)

eu iau logest de cateva zile si ma simt ok.am intradevar sangerari menstruale mai putine dar medicul meu mia zis sa nu imi fac griji ca e ceva foresc mai ales ca eu nu am mai luat deloc e pentru prima oara si a zis ca mi se regleaza ciclul menstr.depinde acuma de organism.eu ma simt ok deocamdata.multa sanatate

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
paula (cu 2 ani in urma)

larisa nu e nici o problema.nu incerca sa grabesti lucrurile ,lasale sa vina de la sine ,mie mi-au venit prin clasa 9 .nu forta lucrurile.parerea mea

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
valeria (cu 2 ani in urma)

buna,am luat anticonceptionale belusha asa mi a prescris medicul pe 6 luna trecuta mi a veni8t si acum tot 0 6 e normal,dar foarte putin ,gen scurgeri,ce inseamna asta,ms

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, firma ActiveSoft, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin Sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici OK