Bolile aparatului respirator

Adreseaza o intrebare comunitatii Bolile aparatului respirator

sfat in tbc

Postat de kamell cu 2 ani in urma

buna seara,

1. Ma poate ajuta cineva spunandu-mi ce contraceptive se folosesc in perioada tratamentului cu tbc? se pot folosi si dupa terminarea tratamentului?
2. De o luna de zile m-am umplut de cosulete mici pe fata, piept si spate...sa fie din cauza tratamentului? acum iau alta doza de medicamente pt tbc fiind in ultima luna de tratament..inainte nu aveam atattt de multe!! nu stiu cum sa scap de ele!!!!!

Multumesc frumos.

Raspunsuri la aceasta intrebare

Posteaza un raspuns
  • Dr. Cranta Ali (cu 2 ani in urma)
    • 0

    Ar fi necesar sa luati in cazul ca nu ati luat pana acum silimarina, aerius/claritin/alt antialergic, sa consumati multe lichide pentru a elimina efectele secunadre ale tratamentului antiTB. Dupa terminarea tratamentului vor disparea aceste "cosuri".

    Raspunde
  • eva40 (cu 2 ani in urma)
    • 0

    daca aveti un cos de gunoi,folositi-il.....oricum nu va ajuta ci va imping in alte boli

    Raspunde

Posteaza raspuns

Activitate comunitate

mai mult