Consumul regulat de ciuperci si ceai verde reduce riscul cancerului mamar


Potrivit unui studiul realizat in Australia la Universitatea Perth, consumul de ciuperci scade riscul aparitie cancerului mamar.
Oamenii de stiinta au descoperit ca femeile care consuma o data pe zi ciuperci prezinta cu risc cu 64% mai mic de a dezvolta cancer de san, iar in cazul in care sunt consumate ciuperci uscate efectul protector al acestora este redus la jumatate.
De asemenea, studiul a scos la suprafata ca femeile care combina dieta cu ciuperci cu consumul regulat de ceai verde beneficiaza de un efect protector impotriva cancerului mamar de pana la 90%.

Cu toate ca ciupercile sunt extrem de eficiente in prevenirea acestei tumori, cercetatorii sustin ca descoperirile nu demonstreaza ca ciupercile pot stopa aparitia cancerului mamar; pentru a confirma acesta posibilitate sunt necesare mult mai multe studii.
Studiile de laborator realizate pe animale au demonstrat ca ciupercile detin proprietati anti-cancerigene, motiv pentru care actioneaza similar cu medicamentele folosite in tratarea cancerului mamar.

Cercetatorii de la Universitatea din Perth, Australia, au studiat peste 2000 femei din China. Tinand cont de factorii care contribuie la aparitia cancerului, cum ar fi: obezitatea, sedentarismul si fumatul acestia au analizat importanta regimului alimentar. Astfel, au descoperit ca persoanele care consumau 10 g sau mai mult de ciuperci proaspete sau uscate pe zi prezentau un risc mult mai scazut de a suferi de cancer mamar. Totodata, in raport cercetatorii au notat ca si ceaiul verde consumat zilnic joaca un rol important in prevenirea cancerului mamar.
Luna trecuta, o echipa de cercetatori din California a inceput un studiu pentru a vedea daca administrarea de 2 ori pe zi, timp de o luna, a unui extract din ciuperi previne recidivarea cancerului la san.

Nou
Programeaza-te online la doctor. Click aici!
1529 vizualizari, 14 Iulie 2009
Programeaza-te Online La Doctor

Discuta despre Oncologie

  • Sa fie cancer? 4 zile, 19 ore, 25 min

    De cateva zile sora mea de aproape 50 de ani se confrunta cu o problema.acum 2 -3 zile i-au aparut doua bubite in...

  • Glanda tiroida 4 zile, 19 ore, 57 min

    Buna ziua am 19 ani povestea mea incepe cu cateva luni in urma.simnt la gat o umflatura obosesc foarte repede ma sufoc nu...

  • F fffff urgent! 5 zile, 0 ore, 47 min

    Buna ziua! o ruda de-a mea, de 39 ani are cancer la san. sanul este umflat, rosu si nu doare. medicii de la falticenii,...

  • Despre biopsie 6 zile, 17 ore, 32 min

    Buna ziua.mamei mele i s-a depistat o forma de cancer la uter nu stiu cum se numeste deocamdata,si i s-a spus ca o sa faca...

Toate posturile

Citeste si

Arhiva
  • Cum putem reduce riscul depresiei Cum putem reduce riscul depresiei

    Metode de prevenire a depresiei Nu intotdeauna e posibil sa prevenim depresia, insa intr-o anumita masura, urmatoarele strategii pot ajuta la reducerea riscului de aparitie/reaparitie a depresiei: - Fii constient de riscul depresiei; - Fa o evaluare psihiatrica si...citeste mai mult

  • Remedii naturale pentru cancerul de san Remedii naturale pentru cancerul de san

    Generalitati Remediile naturiste pentru cancerul de san includ consumul de usturoi, broccoli, struguri, ceai verde, lignani, grau verde, soia, vitamina D si calciu. Cancerul de san este caracterizat de cresterea de tesuturi maligne la nivelul sanului. Acesta poate fi...citeste mai mult

  • Diete si tratamente cosmetice cu struguri Diete si tratamente cosmetice cu...

    De ce sunt strugurii sanatosi Printre fructele cele mai bogate in antioxidanti, strugurii sunt foarte sanatosi in alimentatie, dar se folosesc cu succes si in cosmetica. Ar fi pacat sa nu profiti de sezonul lor. Se spune ca un pahar de vin rosu pe zi este cea...citeste mai mult

Loading