Coronavirus Update

Micul dejun

Micul dejun

Consumarea micului dejun trebuie sa devina un obicei zilnic in cazul persoanelor care doresc sa scape de kilogramele in plus. Potrivit studiilor in domeniu, persoanele care au slabit 15 kg sau mai mult isi mentin greutatea pana la 6 ani daca nu sar peste micul dejun.

Deoarece micul dejun este considerat cea mai importanta masa a zilei, este bine sa se faca o alegere inteleapta a alimentelor consumate. Printre alimentele recomandate se numara fructele, legumele si cerealele integrale. Pentru ca au un continut crescut de fibre, acestea produc repede o senzatie de satietate si contin o cantitate foarte mica de grasimi. Acest tip de alimente cu continut crescut de fibre permit consumul unei cantitati mai mari de alimente cu continut redus de calorii. Se bazeaza pe conceptul "concentratia energetica" - numarul caloriilor este specific pentru o anumita cantitate din aliment.

Unele alimente, in special grasimile, au un continut crescut de calorii, ceea ce semnifica un numar mare de calorii continute intr-o cantitate mica de aliment; totusi, alimentele care contin multa apa au o densitate energetica redusa, deoarece apa are valoare energetica apropiata de zero. Alimentele bogate in fibre ca de exemplu fructele, legumele si cerealele au o valoare energetica scazuta.

Aflati care sunt principiile nutritive si numarul de calorii in cazul alimentelor ce pot fi consumate la micul dejun!

Alegeti alimentul si cantitatea

Rezultate

Informare cu privire la protectia datelor personale

Datele introduse in aceasta sectiune nu sunt salvate pe niciun mediu de stocare al Sfatulmedicului.ro. Orice actiune este complet anonima si imposibil de a fi corelata cu un anumit vizitator.


Posibil sa te intereseze

Arhiva
  • Reguli pentru mese sanatoase

    Sunt din ce in ce mai multi oameni obezi. Anual sunt diagnosticati din in ce mai multi oameni cu diabet. Apar din ce in ce mai multe diete “minune” care “ne slabesc” rapid intr-o perioada scurta de timp si apoi, cand renuntam la dieta, luam un numar dublu de...citeste mai mult

  • Pierderea in greutate: importanta servirii micului-dejun

    Dimineata majoritatea oamenilor abia arunca o privire in bucatarie. In general se considera ca pregatirea micului-dejun necesita un timp pretios. Exista dovezi suficiente ca datorita consumarii micului-dejun in fiecare zi se pierde o parte importanta a greutatii...citeste mai mult

  • Alimentatia sanatoasa

    O alimentatie sanatoasa inseamna consumarea diferitor alimente apartinand grupurilor alimentare de baza: proteine, precum carnea, ouale si legumele; lactate; fructe si legume; cereale, precum painea si pastele fainoase; grasimi si dulciuri. Desi pare simplu, nu este...citeste mai mult

  •  

    Interpretare simptome

    semnificatia simptomelor si afectiunile probabile

    Afla acum

Urmareste Sfatul Medicului

Aboneaza-te la Newsletter