Coronavirus Update

Anemia data de Interferon

Intrebare postata de izu cu 8 ani in urma - 2 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Tratamente cancer

Buna seara, am 41 ani si fac de 6 luni tratament cu Interferon alfa 2A , si de 3 luni Neorecormon de 30 mil./sapt.. Din prima luna a inceput sa/mi scada hemoglobina, ajungand azi la 8.4 . Ce ar trebui sa fac sa-mi creasca hemoglobina? sa intrerup tratamentul cu Interferon? Va multumesc

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

buna (cu 8 ani in urma)

Citeste acest limnk, poate te lamuresti singura de ce iti face numai rau si nimic bine, ca la a
alti milioane de oameni naivi care se lasa pe mana doctorilor.

http://www.leacuri.net/html/farma/interferon.htm

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Nu precizati pentru ce boala efectuati tratament cu interferon dar, cu siguranta, daca putea fi intrerupt, medicul dumneavoastra curant ar fi facut acest lucru. Tratamentul cu NeoRecormon ar trebui sa ajute la cresterea hemoglobinei. Va recomand sa dozati si fierul (sideremie si feritina) pentru a vedea daca nu cumva exista si un deficit de fier si, in acest caz sa efectuati un tratament cu medicamente pe baza de fier.

Medic specialist radioterapie


Centrul OncoFort


Str. Traian Popovici (fosta Unitatii) Nr. 79-91, Sector 3, Bucuresti


Telefon: 021.323.00.00


www.oncofort.ro

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.