Sint deja 5 ani de cind sint cea mai buna prietena cu o fata pe nume Maria,stam in aceeasi banca din clasa 5-a,sintem clasa 9-a si am 16 ani ea 15,si ne spuneam mereu secretele una la alta,mereu avem despre ce vorbi si ne ajutam unu pe alta cu sfaturi,adica depinde de situatia care era!Uite acum am avut niste probleme care au mai fost cam in asa mod,si am crezut ca nu se va mai intimpla si am iertato,dar acum nu stiu,nu pot sa nu ma gindesc cum ma dezamagit!
Mie imi placuse de un baiat pe nume Dima dupa care vorbeam cu el(desigur ca ma indragostisem de el cunoscindu-ne mai bine) si categoric,i-am spus ei totul,ce vorbeam cu el,ce imi spunea el,si ea a inceput vorba cu el,prima,el mi-a spus o data ca uite vorbeste cu Maria si n-am spus nimic,pur si simplu eram putin geloasa,si ea asta stia,El era dintr-un sat cu cumnata MAriei,si ea cind a fost in sat la cumnata ei sa vazut cu el,dar mie nu mi-a spus nimic absolut despre asta,cel putin inca inainte zicea :si ce daca vorbesc cu el,nu te teme nu ti-l furr!
si eu am zis atunci ca,nu ma tem pt ca daca imi esti prietena mea cea mai buna nu am de ce sa ma tem!
si uite ca atunci cind s-au vazut,au fost saruturi,in orice caz(cred ca va imaginati deja)
si asta ea mie mi-a zis cind am implinit eu 16 ani,la ziua mea,dupa ce ea a servit cam multisor,si mi-a spus!iar eu 2-a zi nici nu i-am zis nimik,ma faceam ca e o zi ca toate celelalte,nu ma pot uita cu ochi buni la ea,stiind ca mi-a facut mie asta,si nu numai o data a fost asa ceva,si ce sa fac?nu-mi pot lua gindul ca Asa zisa prietena cea mai buna ma tradat!ce sa facc?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Vreau numai-decit un sfat,va rog,cine poate"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)
luminita270 (acum 9 ani)
Iarta si mergi mai departe.Caracterul celor doi se completeaza.Indiferent de cele ce vei face,acea imagine si acele cuvinte care te-au zdruncinat,nu vor putea fi uitate usor daca nu te impaci cu tine.Faptul ca ai facut greseala sa-i transmiti prietenei tale toate acele sentimente pe care le aveai pentru acel baiat nu trebuie sa te bage in anonimat.Exista o vorba„Fiecare pasare piere pe limba ei”. Atunci cand acea asa zisa prietena a ta va avea nevoie de ajutor,spune-i ca nu stii ce sfat sa-i dai,chiar daca inima nu te lasa,dar las-o sa vada cum este sa fie neajutorata.Cel mai bun prieten al tau trebuie sa fii tu.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de luminita270
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de luminita270
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Daca ti-ar spune cineva sa termini prietenia, nu ar fi potrivit... Sa o continui... tu stii daca poti. Gandeste-te ce inseamna A Fi Prieten, gandeste-te ce oferi si ce primesti. Iti face bine relatia? Te defineste, te implineste? Iti face rau? In viata, fa bine si nu lasa (atat cat poti) sa fii ranita - nu ajuta la nimic. Ce a facut amica ta este o gresala necontrolata sau voluntara? A facut rau cu buna stiinta? A procedat bine? Daca ar fi sa raspund eu, da, a procedat foarte bine, pentru ca astfel o vezi asa cum este... Poate are motive sa te invidieze, si atunci bucura-te: inseamna ca esti o persoana cu multe calitati... Viata abia incepe, inarmeaza-te cu rabdare si ai grija pe cine numesti "prieten"!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350