Buna ziua. Nu-mi este usor sa scriu pe un forum, desi nu te cunoaste nimeni, dar am trait o experienta umilitoare si nu pot trece peste, nu stiu ce sa fac, as dori un sfat...Sunt o persoana cu sp***a incredere in sine si care simte nevoia de afectiune tot mai intens, de aceea cand am cunoscut pe cineva, dupa o lunga perioada de singuratate, m-am atasat prea repede, totul s-a intamplat mult prea repede, inclusiv actul sexual, iar el si-a pierdut interesul pt altceva, spunandu-mi la ultima discutie ca a ajuns la concluzia ca nu sunt capabila decat de sex si nici macar nu poate discuta cu mine altceva decat despre sex...m-am simtit umilita, pt ca m-am lasat intimidata de el,condusa fiind de sentimente, manip**ata prin cuvinte, incat nu am mai rationalizat, nu am mai putut vorbi coerent, parand in fata lui cea mai mare p***a. Nu stiu cum as putea trece peste..sa nu-mi mai pese..Multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Umilinta"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (36)

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna seara.
As dori in primul rind sa va spun ca a avea nevoie de afectiune nu este ceva anormal, dincontra orice om are nevoie de afectiune.Ea este hrana noastra emotionala.
La fel de adevarat este ca noi oamenii oferim afectiune intr-o masura mai mica sau mai mare in functie de cit putem si, s-ar putea ca uneori atunci cind doua persoane intra intr-o relatie in functie de capacitatea fiecaruia de a oferi , a primi sau nu nevoia de afectiune a partenerilor din cuplu sa fie sadisfacuta sau nu
Se mai poate intimpla (cel mai adesea) sa avem ce oferi dar sa nu stim sa comunicam asta iar mesajul nostru sa ajunga eronat la partener
Este adevarat ca atunci cind se intimpla ce vi s-a intimplat sa nu ne fie bine si ne simtim foarte rau, sa avem impresia ca intreaga lume se prabuseste peste noi
Asta nu inseamna ca nu meritati iubire sau nu puteti oferi iubire numai ca poate, asa cum spuneti s-au tras cam repede concluziile fara sa vi se dea ocazia sa va aratati asa cum sunteti de fapt
Citeva sedinte de consiliere v-ar putea ajuta sa treceti peste ce s-a intimplat si sa va puteti relega la ceea ce sunteti dumneavoastra cu adevarat astfel incit atunci cind se va mai intimpla sa intilniti pe cineva sa primiti si sa oferiti afectiune pe masura nevoilor dumneavoastra si ale partenerului dumneavoastra astfel incit experienta de acum sa nu se mai repete si sa aveti o relatie de cuplu frumoasa si armonioasa
Liliana Puchea
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : Bucuresti, str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
www.psihoterapiecabinet.com.ro