Buna!Am 20 de ani si de ceva vreme uit foarte foarte repede, imi aduc aminte lucruri de cand avem 5 ani, dar uit ce am facut acum 2-3 minutes, sau pe seara uit unele chestii ce le-am facut de dimineață.Ma îngrijorează, tzin sa mentionez ca in momentul asta sunt stresata m-am dandit ca poate din cauza aceasta sunt asa!!Ar putea fi ceva mai grav?? Merci de raspuns!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Uit Repede"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (10)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna ziua,
Lily, regret situatia frustrantă cu care te confrunți!
Raspunde-mi te rog, la cateva intrebari!
De cat timp te simti stresata? Cand ai observat ca nu iti poti aminti ce ai facut in urma cu cateva ore? Ai si alte simptome, emotii, ganduri, comportamente care te ingrijoreaza sau probleme de ordin medical?
Cu ajutorul sedintelor de psihoterapie la cabinet sau online, poti sa iti regasesti echilibrul. Inveti cum sa iti manageriezi stresul si sa iti planifici timpul mai eficient, sa te odihnesti mai bine, sa iti optimizezi capacitatea de concentrare etc.
Sper ca aeste detalii iti sunt utile. Daca te pot ajuta si cu alte informatii, cu drag!
O zi frumoasa!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/