Coronavirus Update

Tulburari pishice si stari de suicid

Intrebare postata de fsdsf cu 12 ani in urma - 2 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Psihologie si psihoterapie

Buna ziua! am o problema cu tatal meu care se enerveze foarte usor devenind foarte agresiv ce este mai grav ca a inceput sa aibe stari de suicid!el a luat timp de 2 luni un tratament impotriva fumatului zyban se numeste medicamentul!sa aibe aceste stari de suicid de la medicament?va rog frumos ajutati-ma!!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

Maria Octavia (cu 12 ani in urma)

Nu cred ca tendintele de suicid ar fi determinate de medicament ci de o precaritate a starii psihice. Daca este posibil, incearca sa ii recomanzi sa consulte un psihoterapeut. E foarte important sa isi rezolve problemele de acest gen pentru a nu se ajunge la ce e ma rau.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
gabriela648 (cu 12 ani in urma)

De cele mai multe ori aceste stari de suicid au la baza depresia care poate fi declansata in urma renuntarii la fumat apare si la alcolici cand se lasa de baut.Trebuie sa il duci neaparat la un psihiatru ca in caz contrar poate sa ajunga la suicid.Depresia este o boala psihica care are nevoie de tratament si suport psihic.Sanatate

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.