Am un baiat de 13 ani clasa 7 l-am mutat la o alta scoala deoarece la vechea scoala avea un comportament neadecvat [ obraznic cu profesorii, inclusiv a rupt o usa, neatent la ore si distragea atentia colegilor, si multe altele] la scoala noua este de un semestru si lipseste de la ore nu vrea sa invete, minte si ne reproseaza dece a fost mutat la scoala noua. ne ameninta cu plecarea de acasa. CE AR TREBUI SA FACEM
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Tulb de comportament"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Marcu Ioana-Corina MPsih. Marcu Ioana-Corina este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Stimata doamna,
Va inteleg ingrijorarea. Intr-adevar baiatul dvs. se confrunta cu dificultati de adaptare ceea ce il determina sa se comporte intr-o astfel de maniera agresiva si recalcitranta. Motivele comportamentului sau pot fi diverse in functie si de istoricul sau de viata familiala, mediul ambiant, anturajul etc.
Este necesar sa intelegeti ca se afla la varsta trecerii de la pubertate la adolescenta, o etapa extrem de dificila pentru baiatul dvs. prin prisma schimbarilor fizice dar si emotionale care se produc cu persoana sa. Va recomand sa incercati sa ii fiti alaturi, sa il ascultati, sa incercati sa ii intelegeti motivele atitudinii sale ostile(Fata de cine sau de ce se razvrateste?) si sa ii acordati suportul dvs. neconditionat. Amintiti-va de dvs. la varsta aceasta. O indepartare de acesta ar insemna ca baiatul sa-si piarda increderea in dvs. ca parinti si implicit in el insusi.
Serviciile unui psiholog va pot fi de un real ajutor atat dvs. cat si acestuia. Incercati sa ii prezentati aceasta optiune de a merge la psiholog ca fiind un lucru bun pentru ca el sa se simta mai bine in propria piele, sa fie mai multumit si fericit. Mult succes!
Cu stima,
Ioana-Corina MARCU
Consilier Psihologic - copil, adult, cuplu, familie
Nr. tel. - 0754/024.213
Email - [email protected]
Web - ioanacorinamarcu.wordpress.com