Imi e foarte greu sa scriu aceasta intrebare, dar ma tem ca va fi mult mai rau daca nu o fac... Ce poate face cineva care a trecut prin experienta groaznica a unui viol, in afara de a discuta fata in fata cu un psihoterapeut? Au trecut 2 ani, dar inca nu pot vorbi cu nimeni si inca imi e frica, rusine si mai ales ma simt groaznic de vinovata... si am un pui mic care are nevoie mare de mine, iar eu simt ca cedez... Va rog ajutati-ma!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Teama"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (9)
marilu123 (acum 13 ani)
este o problema grava in afara de psiholog calificat si cu tratament corespunzator nu te poate ajuta nimeni, cite-va vorbe de bine nu cred ca te ajuta. fa-ti curaj si mergi la medic pina nu e prea tirziu, cineva are nevoie de tine sanatoasa.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de marilu123
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de marilu123
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Nicolae Nedea MPsih. Nicolae Nedea este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna dimineata,
experienta traumatizanta a violului este similara cu a unui soldat pe campul de lupta.Trauma revine intruziv (fara a putea fi oprita) in mintea ta si te paralizeaza de frica, emotiile sunt foarte intense si afecteaza comportamentul si viata ta.Nu s-au descoperit alte cai de interventie decat fata in fata cu un psihoterapeut, intensitatea interventiei este pe masura traumei, fiind nevoie de o comunicare verbala si non verbala, imaginatie, relaxare si hipnoza.Partea buna este ca se poate rezolva problema, i-ati inima in dinti si mergi la un psihoterapeut in catva timp vei reusi sa treci peste.
Mult succes!
Sa-ti traiasca puiul!
Cabinet psihoterapie Nicolae Nedea-Bucuresti
-Raspund la intrebari pe: www.psihologpsihoterapeut.ro
-Articolele mele: http://spiritcenter.ro/author/psih-nedea-nicolae/
0743541374 / 0720319838