Cum pot sa scap de gelozie ?sunt prea geloasa pe orice fata care se apropie de iubitul meu chiar si pe prietenele mele plus ca ma enerveaza cand se uita si la videoclipuri cu tot felu de fete pe internet ,uneori face intentionat el nu isi da seama ca imi face rau si cateodata chiar vreau sa ma despart de el din cauza asta plus ca si noaptea am tot felu de vise din cauza asta ..nu stiu ce sa mai fac .Cand merg pe strada se uita la orice fata ma simt inferioara tuturor.Vreau un sfat va rog .
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Sunt geloasa"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Intr-o arecare masura sentimentul de gelozie reprezinta ceva firesc, mai ales atunci cand iti simti relatia amenintata.
Totusi, daca manifesti prea frecvent si intens acest sentiment, poate semnala o incredere scazuta in propria persoana. Gelozia dusa la extreme, nu doar ca te afecteaza pe tine, dar poate afecta si relatia cu partenerul tau. Tocmai de aceea este un aspect care trebuie rezolvat inca din timp.
Il poti expune aceasta problema partenerului tau, vorbeste-i deschis despre sentimentele pe care le ai in urma comportamentului pe care il manifesta. Spune-i cum te simti atunci cand se uita dupa alte fete de fata cu tine, la filme pentru adulti etc, si roaga-l sa isi schimbe comportamentul. Cred ca nici lui nu i-ar placea ca tu sa te arati interesata de alte persoene de sex opus.
Poti citi in site-ul Psihoutil - mai multe informatii despre comunicarea in cuplu, despre gelozia, despre dezvoltarea ta personala.
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/