Buna ziua ,am 16 si de vreun an ma confrunt cu diferite stari proaste.. in sensul ca ma simt plictisit uneori , n am chef sa fac un anumit lucru , sunt si putin paranoic..si cam la o perioada de timp ma trezesc cu diferite stari..sau mi se intampla sa ma simt ok si dintr-o data sa intru intr-o stare naspa care imi piere chefu'' de orice..am si zile cand ma simt mai bine dar tot nu ma simt cum vreau eu.. si mereu am o teama ca intru in starea aia si deja a inceput sa mi fie frica ca nu o sa mai scap .. multi imi spun ca e de la varsta.. dar cand ma uit la prietenii mei parca vad ca nu au nimic..si doar eu sunt cel lovit...poate stie cineva o solutie sa pot scapa intr-un fel sau altu'' sau sa ma linistesc..mersi frumos !
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Stari proaste generale.."
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Limetime, adolescenţa este o etapă de vârstă ȋn tranziţie de la statutul de copil la cel de adult, predispune la emoţii ambivalente, schimbări bruşte de dispoziţie, treceri de la emoţii adaptative - la apatie, furie, la conflicte interne etc.
Este mai greu sa ȋţi dai seama daca cei de vârsta ta se simt uneori confunzi, pentru că oamenii se pricep să ȋşi ţină pentru ei frustrările şi să afişeze ȋn societate o atitudine detaşată. Pentru a afla şi pentru a te convinge - poti comunica despre acest subiect cu un prieten sau cineva mai apropiat ţie.
Totodată poţi apela la câteva şedinţe de dezvoltare personală (cu acordul părinţilor) la cabinet sau online pe Messenger sau Skype, să te cunoşti mai bine, să treci mai uşor peste stările de indispoziţie, să ȋţi ocupi timpul mai productiv, să te bucuri de aceasta etapă de viaţă etc.
Mai multe detalii afla acces poţi accesând articolele din site-ul Psihoutil:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
Dacă pot să te ajut şi cu alte informaţii, poţi să ȋmi scrii.
Cu bine,
Psiholog Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/